Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
autor: Tomáš Šulc , publikováno 25.10.2012
Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored je dle ohlasů jedním z největších překvapení této herní sezóny. Technickou vyspělostí hra sice nepřekvapí, použit byl Unreal Engine 3, na druhou stranu je výtvarné zpracování hry výborné a na Dishonored je radost pohledět. Potěší také hardwarové nároky, duchovního nástupce Thiefa si zahraje téměř každý.


Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Nároky Dishonored na výkon počítače jsou při vypnutém vyhlazování hran naprosto minimální a s drtivou většinou karet jsem narazil na horní limit hry 130 fps. Nižší framerate jsem naměřil jen u slabších karet jako je AMD Radeon HD 6670 a především nVidia GeForce GT 630 (dříve GT 440), i na těchto dvou kartách však hra běžela naprosto plynule i v rozlišení 1920 × 1080 px.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
63 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 29.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.