XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3

XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3 | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

17. 10. 2012 03:00 14

Seznam kapitol

1. UFO: Enemy Unknown v nové grafice 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez FXAA 4. Výsledky GK se zapnutým FXAA 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Nový XCOM: Enemy Unknown je předělávka osmnáct let staré klasiky. Za tu dobu se mnohé změnilo. XCOM je kupříkladu plně trojrozměrný a běží na technologii Unreal Engine 3. I pod tímto kabátkem se ale skrývá kvalitní tahová strategie. V rozboru jsme změřili její na nároky na výkon počítače a prošli jsme nastavení detailů.

Reklama
XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

U tahové strategie jako je XCOM není teoreticky třeba mít vysoký framerate, hra je totiž pomalá a nevyžaduje rychlé reakce. Při nižším počtu vykreslovaných snímků za sekundu je ale cítit v ovládání prodleva, doporučuji proto stejně jako u většiny her v průměru alespoň čtyřicet snímků za sekundu. Na tyto hodnoty se navíc i při nejvyšším nastavení detailů dostanete s většinou grafických karet. I ve Full HD rozlišení postačí třeba AMD Radeon HD 7770 nebo nVidia GeForce GTS 450. Pod stanovenou hranicí XCOM běžel jen na AMD Radeonu HD 6670 a velmi slabé GeForce GT 630 (dříve GT 440).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama