Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků
Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků
autor: Tomáš Šulc , publikováno 4.10.2012
Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků

Jednou z nejpopulárnějších multiplayerových her současnosti je World of Tanks. V novém updatu byla tato tanková střílečka výrazně vylepšena, přičemž došlo i na grafiku. Hra nabízí nový systém nasvětlení a řada map byla přepracována do nové grafiky. Update jsme proto vyzkoušeli a změřili nároky na výkon grafických karet i procesorů.


Display Grass in Sniper Mode

Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků
Display Grass in Sniper Mode On (po najetí myší se zobrazí Off)

Podobně položka Display Grass in Sniper Mode vypíná trávu během míření. Výkon v tomto režimu vzrostl z 16 na 33 fps.

Enable Track Effects

Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků
Enable Track Effects On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Track Effects ovlivňuje, zda za tank při jízdě pásy odhazuje kusy země. Vliv na výkon nastavení nemá.

Enable Track Traces

Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků
Enable Track Traces On (po najetí myší se zobrazí Off)

Položka Enable Track Traces zapíná a vypíná stopy pásů od tanků. Ani toto nastavení nemá vliv na výkon.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita

Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita

Přepnutí minimálních a maximálních detailů vyžaduje restart hry, rozdíly jsou však obrovské. Při nejnižším nastavení detailů se nasvětlení přepne na statické, ve hře je výrazně kratší dohlednost, chybí tráva, veškeré částicové efekty, je horší kvalita textur, vody atd. Obrovské jsou však i rozdíly ve výkonu, s kartou nVidia GeForce GTX 650 jsem v rozlišení 1920 × 1080 px naměřil nárůst z 32 na 125 fps u první a z 27 na 107 fps u druhé scény.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
99 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 47.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.