Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků | Kapitola 8
Seznam kapitol
Jednou z nejpopulárnějších multiplayerových her současnosti je World of Tanks. V novém updatu byla tato tanková střílečka výrazně vylepšena, přičemž došlo i na grafiku. Hra nabízí nový systém nasvětlení a řada map byla přepracována do nové grafiky. Update jsme proto vyzkoušeli a změřili nároky na výkon grafických karet i procesorů.
Extra Effects Quality
Extra Effects Quality High (po najetí myší se zobrazí Off)
Extra Effects Quality je jedním z nastavení, které má na rychlost hry velký vliv. Vypíná totiž veškeré částicové efekty jako je především téměř všudypřítomný kouř. Výkon hry vzrost po snížení z 27 na 33 fps.
Post Processing
Post Processing Maximum (po najetí myší se zobrazí Off)
Položka Post Processing mírně mění barevný tón hry. Rozdíl je ale velmi malý a vypnutí Post Processing nemělo vliv na rychlost vykreslování hry.
Draw Distance
Draw Distance Maximum (po najetí myší se zobrazí Low)
Po snížení dohlednosti se vzdálené objekty zahalí do tmavé mlhy. Rychlost vykreslování World of Tanks vzrostla ze 40 na 44 fps.
Object LOD
Object LOD Maximum (po najetí myší se zobrazí Low)
Nastavení detailnosti vzdálených objektů (LOD — Level of Details) mění jen drobnosti jako je kvalita oken vzdálené budovy. Nastavení nemá žádný vliv na výkon.
Extra Effects in Sniper Mode
Extra Effects in Sniper Mode High (po najetí myší se zobrazí Off)
Položka Extra Effects in Sniper Mode vypíná částicové efekty (kouř atd.) během míření. Rychlost vykreslování hry vzrostla o pět snímků na třicet snímků za sekundu.