F1 2012 — povedená grafika s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek F1 2012 — povedená grafika s rozumnými nároky

F1 2012 — povedená grafika s rozumnými nároky | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

11. 10. 2012 03:00 20

Seznam kapitol

1. Desátá hra na enginu Ego 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování hran 4. Výsledky GK s vyhlazováním hran 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Nový ročník závodů Formule 1 mnoho změn nepřináší. Ani po technické stránce se toho moc nezměnilo. F1 2012 běží stejně jako předchůdce na enginu Ego druhé generace. Grafika však vypadá přesto o trochu lépe a potěší i hardwarové nároky. Na nejvyšší detaily si plynule zahrajete i s grafickými kartami nižší střední třídy.

Reklama

Drivers

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Drivers Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)

Podobně jako Crowd ovlivňuje počet diváků v hledišti, vypíná nastavení Crowd jezde z monopostů a při snížení na minimum se po okruhu prohání prázdné formule. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Distant Vehicles

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Distant Vehicles Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdílů v dohlednosti a detailnosti monopostů jsem si u nastavení Distant Vehicles nevšimnul a nezměnil se ani výkon.

Objects

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Objects Ultra (po najetí myší se zobrazí Ultra Low)

Rozdílů jsem si nevšimnul ani u nastavení Objects, všechny objekty v okolí trati byly stejné při nastavení Ultra i Ultra Low. Nezměnil se ani výkon.

Trees

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Trees Ultra (po najetí myší se zobrazí Ultra Low)

Rozdíl v detailnosti stromů jsou naopak jasně patrné a při nejnižším nastavení jsou stromy doslova odporné. Rychlost vykreslování hry po snížení nastavení vzrostla z 40 na 44 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama