Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika

Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 9. 2012 03:00 27

Seznam kapitol

1. Upravený Unreal Engine a nVidia PhysX k tomu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez FXAA 4. Výsledky GK se zapnutým FXAA 5. Vliv procesoru na hru (GeForce GTX 670) 6. Vliv procesoru na hru (Radeon HD 7970)
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Borderlands je synonymem pro komiksovou grafiku. Druhý díl to nemění, kreslená grafika byla ještě vylepšena a je radost na ni pohledět. Vyspělejší je proti prvnímu dílu také fyzika. Ve hře je implementována technologie nVidia PhysX. Důvod k obavám to ale není ani pro majitele AMD Radeonů, hra je totiž výborně optimalizovaná.

Reklama

Texture Quality

 Texture Quality High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Quality High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíl po snížení rozlišení textur je patrný na první pohled. Výkon však vzrostl jen o jeden snímek za sekundu.

Game Detail

 Game Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Game Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)

Žádných rozdílů v grafice jsem si po snížení nastavení Game Detail nevšimnul a nezměnil se ani výkon.

Ambient Occlusion

 Ambient Occlusion On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Ambient Occlusion On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Ambient Occlusion přidává stíny do tmavých zákoutí. Rozdíly jsou dobře patrné u barelů i na budově, výkon po vypnutí efektu vzrostl z 41 na 50 snímků za sekundu.

Depth of Field

 Depth of Field On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Depth of Field On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Depth of Field rozmazává vzdálené objekty (především při míření). Výkon po vypnutí efektu vzrostl o jeden snímek za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama