Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika

Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 9. 2012 03:00 27

Seznam kapitol

1. Upravený Unreal Engine a nVidia PhysX k tomu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez FXAA 4. Výsledky GK se zapnutým FXAA 5. Vliv procesoru na hru (GeForce GTX 670) 6. Vliv procesoru na hru (Radeon HD 7970)
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Borderlands je synonymem pro komiksovou grafiku. Druhý díl to nemění, kreslená grafika byla ještě vylepšena a je radost na ni pohledět. Vyspělejší je proti prvnímu dílu také fyzika. Ve hře je implementována technologie nVidia PhysX. Důvod k obavám to ale není ani pro majitele AMD Radeonů, hra je totiž výborně optimalizovaná.

Reklama
Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika
i Zdroj: PCTuning.cz

Borderlands 2 má nízké nároky na výkon procesoru i grafické karty, výrazně snižovat detaily tak budou muset jen majitelé slabých sestav. I těch je ale řada, vliv nastavení detailů na výkon jsem proto nevynechal. Tentokrát jsem měřil s AMD Radeonem HD 7770 v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém post processing vyhlazování FXAA.

Anisotropic Filtering

 Anisotropic Filtering 16x (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Anisotropic Filtering 16x (po najetí myší se zobrazí Off)

Anizotropní filtrování zabraňuje rozmazání vzdálených textur pozorovaných pod různými úhly. Rozdíly jsou na scéně dobře patrné, výkon po vypnutí filtrování vzrostl z 35 na 38 fps.

Bullet Decals

 Bullet Decals High (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Bullet Decals High (po najetí myší se zobrazí Off)

Po vypnutí Bullet Decals se ve hře přestanou zobrazovat stopy po střelbě. Vliv na výkon jsem nenaměřil.

Foliage Distance

 Foliage Distance Far (po najetí myší se zobrazí Near)
i Zdroj: PCTuning.cz
Foliage Distance Far (po najetí myší se zobrazí Near)

Nastavení Foliage Dinstance snižuje vzdálenost, na kterou se vykresluje nízká vegetace jako je tráva. Rozdíl v grafice byl na testovací scéně malý (zmizelo několik trsů trávy v popředí), výkon vzrostl o jeden snímek za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama