Black Mesa — legendární Half-Life s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Black Mesa — legendární Half-Life s parádní grafikou

Black Mesa — legendární Half-Life s parádní grafikou | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 9. 2012 03:00 55

Seznam kapitol

1. Tak měl vypadat Half-Life: Source 2. Kde stáhnout, nároky, sestava, metodika 3. Výsledky GK — nejvyšší detaily bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší detaily s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

Pokud se o některých hrách dá mluvit jako o legendách, Half-Life mezi nimi zaujímá jedno z čelních míst. Po mnoha letech je tu možnost jej znovu vyzkoušet. Vyšla totiž modifikace Black Mesa, kompletní předělávka původní hry do nového grafického kabátku. Nároky jsou nízké, grafika parádní a chcete slyšet to nejlepší? Celé je to zadarmo!

Reklama

Filtering Mode

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Filtering Mode Anisotropic 16× (po najetí myší se zobrazí Billinear)

Efekt filtrování textur je na první pohled patrný zejména u podlah. Výkon po vypnutí filtrování vzrostl z 22 na 27 fps.

Motion Blur

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Motion Blur Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Efektu motion blur (rozmazání při rychlém pohybu) jsem si ve hře vůbec nevšimnul, po vypnutí se nezměnil ani výkon.

Field of View

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Field of View 90 (po najetí myší se zobrazí 75)

Nastavení zorného pole je určeno pro monitory s různým poměrem stran. U starších 5:4 LCD ponechte na hodnotě 75, u panelů 16:10 a 16:9 naopak zvyšte na 90. Nastavení nemá žádný vliv na výkon.

High Dynamic Range

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


High Dynamic Range Full (po najetí myší se zobrazí None)

Efekt HDR (přesvícení) je patrný především u světel, ovlivňuje však i celkovou kvalitu grafiky, hra je po vypnutí výrazně tmavší. Výkon po vypnutí HDR vzrostl z 27 na 32 snímků za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíl mezi minimálním a maximálním nastavením detailů je především v nižším rozlišení textur a efektu HDR. V menší míře si všimnete chybějících shaderových efektů a horší kvality některých modelů. Výkon s AMD Radeonem HD 6540 vzrostl v rozlišení 1680 × 1050 px při konstantně zapnutém vyhlazování hran a anizotropickém filtrování z 22 na 31 fps u první a z 24 na 44 fps u druhé scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama