Black Mesa — legendární Half-Life s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Black Mesa — legendární Half-Life s parádní grafikou

Black Mesa — legendární Half-Life s parádní grafikou | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 9. 2012 03:00 55

Seznam kapitol

1. Tak měl vypadat Half-Life: Source 2. Kde stáhnout, nároky, sestava, metodika 3. Výsledky GK — nejvyšší detaily bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší detaily s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

Pokud se o některých hrách dá mluvit jako o legendách, Half-Life mezi nimi zaujímá jedno z čelních míst. Po mnoha letech je tu možnost jej znovu vyzkoušet. Vyšla totiž modifikace Black Mesa, kompletní předělávka původní hry do nového grafického kabátku. Nároky jsou nízké, grafika parádní a chcete slyšet to nejlepší? Celé je to zadarmo!

Reklama
Black Mesa — legendární Half-Life s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Drtivé většině hráčů poběží Black Mesa plynule na nejvyšší detaily. Modifikace má tak nízké hardwarové nároky, že po jejím vyzkoušení dost možná zatouží kdejaký pamětník původního Half-Life, který dnes už hry nehraje a má v počítači jen integrovaný grafický čip. Nároky na výkon jsem proto podrobně vyzkoušel s AMD Radeonem HD 6450, jehož výkon je velmi nízký a je přibližně srovnatelný s integrovanými grafickými akcelerátory. Testoval jsem v rozlišení 1680 × 1050 px při zapnutém vyhlazování hran.

Model Detail

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Model Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)

Po snížení nastavení modelů je patrné snížení kvality dřevěné bedny, zábradlí a mrtvých postav. Výkon po snížení však vzrostl jen nepatrně z 25 na 26 snímků za sekundu.

Texture Detail

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Texture Detail Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíl v rozlišení textur je dobře patrný hned na první pohled. Rychlost vykreslování hry se ale po snížení nijak nezměnila.

Shader Detail

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Shader Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení shaderů mění kupříkladu detailnost hrubé omítky na zdech. Výkon po snížení vzrostl jen o jeden snímek za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama