Sleeping Dogs — náročný a krásný klon GTA | Kapitola 8
Seznam kapitol
Od Sleeping Dogs se mnoho nečekalo. O to příjemnější je překvapení, že z nástupce True Crime je skvělá hra. Výborná je navíc i technická stránka. PC verze je vylepšená snad ve všem, podporuje DirectX 11, má textury v HD rozlišení... Jen hardwarové nároky jsou při nejvyšším nastavení detailů včetně vyhlazování opravdu velké.
Screen Space Ambient Occlusion
zleva Screen Space Ambient Occlusion nastavení Normal a High
Screen Space Ambient Occlusion High (po najetí myší se zobrazí Normal)
Efekt Ambient Occlusion ve Sleeping Dogs nelze vypnout, lze jen měnit jeho kvalitu. Rozdíly jsou na stínech na budově dobře patrné, výkon po snížení vzrostl z 25 na 32 fps.
Enable Quality Motion Blur
zleva Enable Quality Motion Blur nastavení Off, Normal a High
Enable Quality Motion Blur High (po najetí myší se zobrazí Off)
Efekt Motion Blur při rychlých pohybech rozmazává obraz. Rozdíly jsou jasně patrné, rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.
World Density
zleva World Density nastavení Normal, High a Extreme
World Density Extreme (po najetí myší se zobrazí Normal)
Nastavení World Density nemá v praxi téměř žádný dopad, pouze se v úplné dálce přestanou vykreslovat některé minoritní objekty jako je zábradlí, klimatizace a podobně. Výkon po snížení vzrostl o jeden snímek za sekundu.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů záleží na prostředí i denní době. V noci jsou rozdíly především v chybějícím efektu Ambient Occluion a nižším rozlišení textur, ve dne navíc úplně chybí běžné stíny. Ostatních rozdílů si všimnete spíš jen občas a nejsou tolik znát. Výkon v rozlišení 1920 × 1200 px při konstatním nastavení vyhlazování High s AMD Radeonem HD 7770 po snížení detailů na minimální vzrostl z 27 na 42 fps u první a z 24 na 50 fps u druhé scény.