Crysis vylepšený mody — skvělá grafika i po letech | Kapitola 5
Seznam kapitol
Grafika Crysis působila v roce 2007 jako zjevení a i dnes je nadprůměrná. To ale neznamená, že by ji nešlo vylepšit. Na hru jsem aplikoval téměř desítku grafických modifikací a byl jsem po zásluze odměněn — rozšíření zlepší téměř vše. Potěší i HW nároky, na nejvyšší detaily včetně modů si zahrajete třeba i s Radeonem HD 5870.
Vypnuté vyhlazování hran
Po instalaci všech grafických modů a při vypnutém vyhlazování hran jsou nároky Crysis přibližně stejné či mírně vyšší jako při nastavených nejvyšších detailech a zapnutém vyhlazování v původní kvalitě. V nízkých rozlišeních se tak přes třicet snímků za sekundu dostanete s kartami jako GeForce GTX 460/Radeon HD 3850, ve vyšších rozlišeních je potřeba alespoň GeForce GTX 560/Radeon HD 5870. Výsledky samozřejmě platí jen pro mnou testovanou kombinaci grafických modů, s jinými se hardwarová náročnost může výrazně lišit.
Zapnuté vyhlazování hran
I po zapnutí vyhlazování hran při aktivních všech grafických modech jsou nároky Crysis na rozumné úrovni. Plynule (tj. okolo třiceti snímků) si tak v nižších rozlišeních zahrajete třeba na GeForce GTX 560, ve vyšších rozlišeních je pak potřeba GeForce GTX 560 Ti/Radeon HD 5870 a podobně výkonné karty.