Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 8. 2012 03:00 49

Seznam kapitol

1. Nesmrtelný Source engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK — nejvyšší detaily bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší detaily s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

Původní Counter-Strike se stal legendou. V posledních letech se však dostává do pozadí, přichází proto jeho nová verze s podtitulem Global Offensive. Hra opět běží na starším enginu Source, hardwarové nároky jsme proto tentokrát zkoušeli se staršími kartami jako Radeon HD 4850 nebo GeForce GTS 250.

Reklama

Multicore Rendering

 Multicore Rendering Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)
i Zdroj: PCTuning.cz
Multicore Rendering Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Nastavení Multicore Rendering by mělo měnit počet jader procesoru, které hra využívá. Žádných rozdílů v grafice jsem si po snížení nevšimnul, nezměnil se ani výkon.

Multisampling Anti-Aliasing Mode

 Multisampling Anti-Aliasing Mode 4× MSAA (po najetí myší se zobrazí None)
i Zdroj: PCTuning.cz
Multisampling Anti-Aliasing Mode 4× MSAA (po najetí myší se zobrazí None)

Klasická metoda vyhlazování MSAA (multisampling antialiasing) vyhlazuje všechny hrany ve hře. Rozdíly jsou dobře patné na drátě i střeše. Výkon po vypnutí vyhlazování vzrostl o devět snímků za sekundu z 50 na 59.

Texture Filtering Mode

 Texture Filtering Mode Anisotropic 16x (po najetí myší se zobrazí Bilinear)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Filtering Mode Anisotropic 16x (po najetí myší se zobrazí Bilinear)

Kvalitnější filtrování zabraňuje rozmazávání textur v dálce, což je dobře patrné na bílé čáře na silnici. Výkon po snížení nastavení vzrostl o sedm snímků za sekundu.

FXAA Anti-Aliasing

 FXAA Anti-Aliasing Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)
i Zdroj: PCTuning.cz
FXAA Anti-Aliasing Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Post processing vyhlazování FXAA vyhlazuje celý obraz. Na jednu stranu funguje dobře kupříkladu na dráty, na druhou stranu nepříjemně rozmazává stromy. Výkon po vypnutí tohoto efektu vzrostl z 50 na 56 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama