Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source | Kapitola 7
Seznam kapitol
Původní Counter-Strike se stal legendou. V posledních letech se však dostává do pozadí, přichází proto jeho nová verze s podtitulem Global Offensive. Hra opět běží na starším enginu Source, hardwarové nároky jsme proto tentokrát zkoušeli se staršími kartami jako Radeon HD 4850 nebo GeForce GTS 250.
Multicore Rendering
Nastavení Multicore Rendering by mělo měnit počet jader procesoru, které hra využívá. Žádných rozdílů v grafice jsem si po snížení nevšimnul, nezměnil se ani výkon.
Multisampling Anti-Aliasing Mode
Klasická metoda vyhlazování MSAA (multisampling antialiasing) vyhlazuje všechny hrany ve hře. Rozdíly jsou dobře patné na drátě i střeše. Výkon po vypnutí vyhlazování vzrostl o devět snímků za sekundu z 50 na 59.
Texture Filtering Mode
Kvalitnější filtrování zabraňuje rozmazávání textur v dálce, což je dobře patrné na bílé čáře na silnici. Výkon po snížení nastavení vzrostl o sedm snímků za sekundu.
FXAA Anti-Aliasing
Post processing vyhlazování FXAA vyhlazuje celý obraz. Na jednu stranu funguje dobře kupříkladu na dráty, na druhou stranu nepříjemně rozmazává stromy. Výkon po vypnutí tohoto efektu vzrostl z 50 na 56 fps.