The Secret World — Zajímavé MMORPG s podporou DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek The Secret World — Zajímavé MMORPG s podporou DirectX 11

The Secret World — Zajímavé MMORPG s podporou DirectX 11 | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

23. 7. 2012 03:00 20

Seznam kapitol

1. DreamWorld Engine z MMO Age of Conan 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK — nejvyšší detaily bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší detaily s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Žánr MMORPG mezi tahouny počítačové grafiky rozhodně nepatří. Přesto se na trh před pár dny dostal The Secret World, který v mnoha ohledech, včetně právě zmiňované grafiky, překvapí. Hra kupříkladu podporuje DirectX 11 a technologie jako je teselace, přičemž přínos je ve hře dobře patrný. Jen hardwarové nároky jsou velmi vysoké.

Reklama

Filtering Mode

The Secret World — Zajímavé MMORPG s podporou DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

 Filtering Mode 4/0
i Zdroj: PCTuning.cz
Filtering Mode 4/0

Nastavení Filtering Mode je jinak pojmenované anizotropní filtrování. Rozdíly v kvalitě filtrování textur jsou patrné na první pohled, výkon po snížení vzrostl z 30 na 33 snímků za sekundu.

Advanced GFX Settings

The Secret World — Zajímavé MMORPG s podporou DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

 Advanced GFX Settings 4/0
i Zdroj: PCTuning.cz
Advanced GFX Settings 4/0

Položka Advanced GFX Setting vypíná efekt slunečních paprsků, SSAO a vyhlazování FXAA. Logicky má tedy velký vliv na kvalitu obrazu i rychlost vykreslování hry, která po snížení vzrostla z 26 na 43 snímků za sekundu.

Minimální vs. maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdílů mezi maximálním a minimálním nastavením detailů je na každé scéně obrovské množství — stíny, rozlišení textur, efekt ambient occlusion, teselace, nižší dohlednost, chybějící nízká vegetace atd. Řada efektů má sama o sobě velký vliv na výkon a rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou proto také značné. S AMD Radeonem HD 6770 jsem v rozlišení 1920 × 1200 px při zapnutém vyhlazování hran naměřil nárůst výkonu z 15 na 46 snímků za sekundu u první scény a z 14 na 49 fps u druhé scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama