Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11 | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 7. 2012 03:00 25

Seznam kapitol

1. Sněžný muž s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK — nejvyšší nastavení bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší nastavení s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.

Reklama

Ambient Occlusion

 Ambient Occlusion On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Ambient Occlusion On/Off

Nastavení ambientní okluze je jedno z mála, které má ve hře znatelný vliv na vzhled i framerate. Po vypnutí nastavení na scéně zmizí velká většina minoritních stínů, výkon po snížení vzrostl z 35 na 62 snímků za sekundu!

Parallax Mapping

 Parallax Mapping On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Parallax Mapping On/Off

Rozdílů po vypnutí efektu Parallax Mapping jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.

Motion Blur

 Motion Blur On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Motion Blur On/Off

Efekt Motion Blur rozmazává obraz při rychlých pohybech. Po jeho vypnutí se tedy obraz přestane rozmazávat, snížení nastavení však má jen velmi malý vliv na rychlost vykreslování hry (výkon vzrostl jen o jeden snímek za sekundu).

Improved Physics

 Improved Physics On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Improved Physics On/Off

Rozdílů v nastavení fyziky jsem si nevšiml, nezměnila se ani rychlost vykreslování hry.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama