Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 2.7.2012
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.


Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Stejně vysoké jako nároky na výkon grafické karty má nejnovější Ghost Recon také na výkon procesoru. Pokud máte v počítači dvoujádrový procesor AMD jako jsou Phenomy II X2, připravte se na trhání i při vysokém přetaktování na hranici 4 GHz. V podstatně lepší situaci jsou majitelé čtyřjádrových a šestijádrových procesorů  Phenom II X4 a X6, na kterých Future Soldier běží plynule i při nízké frekvenci pod 3 GHz.

Podobně náročná je hra také u procesorů Intel, i zde jasně preferuje čtyřjádrové procesory. Na dvoujádrových procesorech řady Core i3 si plynule zahrajete jen při nejvyšších frekvencích, u čtyřjádrových procesorů řady Core i5 a i7 naopak bohatě stačí frekvence jen okolo 2,5 GHz.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
42 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 16.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.