Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11 | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 7. 2012 03:00 25

Seznam kapitol

1. Sněžný muž s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK — nejvyšší nastavení bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší nastavení s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.

Reklama
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Stejně vysoké jako nároky na výkon grafické karty má nejnovější Ghost Recon také na výkon procesoru. Pokud máte v počítači dvoujádrový procesor AMD jako jsou Phenomy II X2, připravte se na trhání i při vysokém přetaktování na hranici 4 GHz. V podstatně lepší situaci jsou majitelé čtyřjádrových a šestijádrových procesorů  Phenom II X4 a X6, na kterých Future Soldier běží plynule i při nízké frekvenci pod 3 GHz.

Podobně náročná je hra také u procesorů Intel, i zde jasně preferuje čtyřjádrové procesory. Na dvoujádrových procesorech řady Core i3 si plynule zahrajete jen při nejvyšších frekvencích, u čtyřjádrových procesorů řady Core i5 a i7 naopak bohatě stačí frekvence jen okolo 2,5 GHz.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama