Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11 | Kapitola 5
Seznam kapitol
PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.
Stejně vysoké jako nároky na výkon grafické karty má nejnovější Ghost Recon také na výkon procesoru. Pokud máte v počítači dvoujádrový procesor AMD jako jsou Phenomy II X2, připravte se na trhání i při vysokém přetaktování na hranici 4 GHz. V podstatně lepší situaci jsou majitelé čtyřjádrových a šestijádrových procesorů Phenom II X4 a X6, na kterých Future Soldier běží plynule i při nízké frekvenci pod 3 GHz.
Podobně náročná je hra také u procesorů Intel, i zde jasně preferuje čtyřjádrové procesory. Na dvoujádrových procesorech řady Core i3 si plynule zahrajete jen při nejvyšších frekvencích, u čtyřjádrových procesorů řady Core i5 a i7 naopak bohatě stačí frekvence jen okolo 2,5 GHz.