Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 2.7.2012
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.


Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Při nejvyšším nastavení detailů je Ghost Recon: Future Soldier poměrně náročnou hrou. Abyste si jej mohli plynule zahrát okolo 35 snímků za sekundu, je potřeba mít v počítači grafickou kartu alespoň na úrovni nVidia GeForce GTX 460 či AMD Radeon HD 6850, spíše však výkonnější (především v rozlišení 1920 × 1080 a 1920 × 1200 px). Zajímavé u Future Soldier je, že mezi rozlišeními 1280 × 1024 a 1680 × 1050 px nedochází k téměř žádnému propadu výkonu, ten nastává až při dalším zvýšení rozlišení na 1920 × 1200 px.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
42 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 16.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.