Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 2.7.2012
Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

PC verze nového Ghost Reconu vychází s měsíčním zpožděním proti konzolím a rozhodně to není bezdůvodně. Vývojáři totiž do hry mezitím implementovali podporu rozhraní DirectX 11 s celou řadou nových efektů. Výsledkem je velmi pěkná grafika, byť trochu vykoupená hardwarovými nároky ve vyšším rozlišení.


Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Nový díl akční střílečky Ghost Recon s podtitulem Future Soldier vychází na PC po dlouhých pěti letech a s měsíčním zpožděním proti konzolové verzi. Vývojáři čas mezi vydáním konzolové a PC verze rozhodně nezaháleli a je to vidět. Počítačové verze hry vypadá výrazně lépe a podporuje řadu efektů v rozhraní DirectX 11. Výsledkem je vizuálně velmi dobře vypadající hra, která se řadí k tomu lepšímu, na co lze v současné době narazit. Škoda je možná jen podivně nastavené úpravy barev, kdy je zejména v poušti celá scéna vždy nepříjemně nažloutlá a téměř černobílá.

 Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Hardwarové nároky nového Ghost Reconu jsou odpovídající vizuální stránce. Abyste si novinku zahráli na nejvyšší detaily ve vyšších rozlišeních, budete potřebovat grafickou kartu střední třídy jako je nVidia GeForce GTX 560 nebo AMD Radeon HD 6870. Pokud hrajete v rozlišeních nižších, postačí o něco méně výkonné karty jako GeForce GTX 460 či Radeon HD 6850. Úplně slabý nemůže být ani procesor, rozumným základem jsou čtyřjdárové procesory řady Phenom II X4 od AMD a kterýkoli procesor z řady Core i5 od Intelu. Dvoujádra jsou na hru přeci jen slabá a nabízí dostatek síly jen při výrazném přetaktování.

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Problematické je v současné době snižování detailů při rozjíždění hry na slabších sestavách. S výjimkou efektů ambientní okluze a rozmazání při rychlém pohybu motion blur totiž změna zbylých efektů nemá vůbec žádný efekt. Domnívám se, že spíše než záměr jinak povedené konzolové konverze je to chyba a v nejbližší době tak vyjde patch, který tento bug opraví. I samotné snížení ambientní okluze má nicméně měřitelný vliv na výkon, po jeho vypnutí vzrostla rychlost vykreslování hry přibližně o polovinu a Ghost Recon: Future Soldier tedy rozběhají i majitelé počítačů s grafickými kartami jako je nVidia GeForce GTS 450 nebo AMD Radeon HD 6750.

Poděkování

Děkujeme partnerům Asus, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili vybavení na testy.

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11 Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11 Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11



Tagy: max payne 3  yeti engine  test  recenze  rozbor  review  engine  directx  vliv nastaveni na vykon  directx 11  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
2.7.2012 06:01:38   178.40.234.xxx 7811
..Posim Vas, co toto ma byt za odrb ??? ,robite si snad zo mna prdel ??
ci sa pchate do ( ! ) Ubisrotu ??
-nadpis mate: Ghost Recon: Future Soldier — povedená grafika v DirectX 11

A sami pisete:

Zaver:
Vývojáři čas mezi vydáním konzolové a PC verze rozhodně nezaháleli a je to vidět. Počítačové verze hry vypadá výrazně lépe a podporuje řadu efektů v rozhraní DirectX 11

-Žádné rozdílů jsem po vypnutí efektů DirectX 11 na scéně nenašel, nezměnil se ani framerate.

Tesselace by ve hře měla zvyšovat kvalitu postav, osobně jsem si však žádných rozdílů po jejím vypnutí nevšiml. Výkon po vypnutí teselace vzrostl o jeden snímek za sekundu.

-vsak Vy si odporujete !!!! ,naviac hra je obycajma konzolovka ,ako je to v upadajucom ubisrote zvykom.., proste je to konzoloidna firma..., sracka na n-tu..
akoze ,ked tieto screenshoty ,maju ukazovat dnesnu kvalitu grafiky ,zjem svoj klobuk ,ktory nemam (ironia)

https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/Sulc/ghost_recon_future_soldier/teselace1.jpg -nadherna textura zeme, ako z CS...

naviac kamene su ploska debilna textura.. FTW ??? to HL stary mal 3d kamene...

ako naozaj... crysis z roku 2007 ...(kvalita),
...a TOTO -hanba
2.7.2012 06:18:53   213.151.246.xxx 640
To vies low textura zeme aby konzolicka utiahla na pamet a 3D kamet tiez aby stihla prepocitat Hrozne ma udivuje, ze konzolovy port na PC aj tak zabere 3-nasobne viac pameti nez na konzolicke aj ked si dam vsetko na low
2.7.2012 12:19:15   89.176.165.xxx 212
Jn to je klasickej PCtuning dneska. Dneska už pomalu neexistují recenze, ale jen ódy a reklamy.
2.7.2012 07:54:47   213.226.245.xxx 104
Nevíte, prosím vás, jestli lze ve hře vypnout kolem té zbraně ten hnusný kulatý štít z neprůstřelného skla? Vůbec se mi to nelíbí a odrazuje mě to od vyzkoušení hry.
Je to sice nepovedený konzolový port, ale na PC to zase tak nevypadá hrozně na nejvyšší, jsem hlavně zvědav na hratelnost, na kterou si spousta lidí stěžuje. No jo no, hlavně dostat od PCčkářů penízky a pak zmršit zkurvený konzolový port.
2.7.2012 08:36:28   84.19.95.xxx 200
Hlavně tuhle hru teď nekupujte - minimálně do vydání patche 1.3, se kterým UBI shiti slíbili hromadu oprav, která tu měla být už při vydání hry.
Jednou z hlavních oprav by mělo být možnost používání myši pokud jste někdy měl v PC zapojený gamepad, inputlag na klávesnici, možnost vypnout nechutný mouse smoothing, atd...
Jak říkám hlavně to teď nekupujte, to píše jeden z blbců, kteří si hru předobjednali.
2.7.2012 08:14:01   193.86.121.xxx 60
maj to zabugovaný..., když se používá scope tak okamžitě spadně fps na polovinu..

Jinak, co byste chtěli? Je okurková sezóna, tak buďme rádi aspoň za něco no.....
2.7.2012 08:15:04   193.86.121.xxx 80
GamesPeter napsal:
Nevíte, prosím vás, jestli lze ve hře vypnout kolem té zbraně ten hnusný kulatý štít z neprůstřelného skla? Vůbec se mi to nelíbí a odrazuje mě to od vyzkoušení hry.
Je to sice nepovedený konzolový port, ale na PC to zase tak nevypadá hrozně na nejvyšší, jsem hlavně zvědav na hratelnost, na kterou si spousta lidí stěžuje. No jo no, hlavně dostat od PCčkářů penízky a pak zmršit zkurvený konzolový port.


Njn, štít je na dvě věci, ale ty nápisy na obloze, to je hnus velebnosti.....
2.7.2012 08:32:56   193.164.219.xxx 415
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
2.7.2012 08:42:10   82.113.62.xxx 130
Neslo by udelat screenshoty aktivni a kdyz na ne najedu mysi, tak se zmeni na druhy stav, se kterym se ma srovnavat ? Treba zapnuti/vypnuti efektu nebo nastaveni detailu. Clovek by hned videl, co se zmenilo. Pokud by to melo mit vic stavu (treba grafika low/mid/high), tak rozdelte obraz horizontalne na vyrtualni pruhy a zobrazujte screenshot podle toho, v jakem z nich je ukazatel mysi.
2.7.2012 08:52:35   85.207.22.xxx 100
GamesPeter napsal:
Nevíte, prosím vás, jestli lze ve hře vypnout kolem té zbraně ten hnusný kulatý štít z neprůstřelného skla? Vůbec se mi to nelíbí a odrazuje mě to od vyzkoušení hry.
Je to sice nepovedený konzolový port, ale na PC to zase tak nevypadá hrozně na nejvyšší, jsem hlavně zvědav na hratelnost, na kterou si spousta lidí stěžuje. No jo no, hlavně dostat od PCčkářů penízky a pak zmršit zkurvený konzolový port.


Jakej kulatej štít proboha? Jestli myslíš ten HUD a ty nápisy na obloze tak si přečti co je to Augmented Reality (a taky si všimni že postavy mají ty hezké "Google brejle" )
2.7.2012 09:06:04   93.99.166.xxx 110
No, tak první, z čeho bych mi skákaly oči z ďůlků, by byl asi HUD.
2.7.2012 13:20:11   80.251.245.xxx 112
Opět všichni řeší jen grafiku a technickou stránku hry a nikdo neřeší samostatnou hru. Ať si klidně všechny DX11 hovadiny a podobně strčí někam, ale ať udělají pořádnou hru.
Bohužel Ghost Recon: Future Soldier je jen jedna velká degradace jinak výborné herní série a je to zase další hřebíček do rakvičky klasických PC titulů. Tato hra je jen další prostoduchá střílečka, která nemá s původní sérií nic společného.
A jakkoliv dokonalé grafické orgie nezmění nic na faktu, že je to jen další nudná tuctá střílečka.
2.7.2012 13:29:11   95.103.0.xxx 10
to vies ako hra detekuje vacej pameti tak sa tam rozteče
2.7.2012 13:46:01   89.177.97.xxx 80
siddhi napsal:
Opět všichni řeší jen grafiku a technickou stránku hry a nikdo neřeší samostatnou hru. Ať si klidně všechny DX11 hovadiny a podobně strčí někam, ale ať udělají pořádnou hru.
Bohužel Ghost Recon: Future Soldier je jen jedna velká degradace jinak výborné herní série a je to zase další hřebíček do rakvičky klasických PC titulů. Tato hra je jen další prostoduchá střílečka, která nemá s původní sérií nic společného.
A jakkoliv dokonalé grafické orgie nezmění nic na faktu, že je to jen další nudná tuctá střílečka.



No ono je asi nejdůležitější u každého produktu aby nejdříve fungoval a až poté je možné hodnotit ostatní aspekty. Když ale mají mraky lidí velké problémy už se samotným spuštěním hry a chodem hry, tak je asi nebude v první řadě zajímat příběhový obsah. Ten ostatně jak píšeš je tuctový - tak jako téměř u každé střílečky a myslím, že nemá cenu hledat v těchto typech her nějakou hlubší fylozofickou náplň.
2.7.2012 15:50:53   80.251.245.xxx 70
u takové ptákoviny to ani nemá smysl ty technické problémy dál řešit. Je to prostě hra vytvořená pro konzolové hráče a na konzolích taky měla zůstat.
A hlavně měla nést jiné jméno. Se sériií Ghost Recon to nemá nic společného.
2.7.2012 14:08:00   91.148.26.xxx 22
Trochu mi to pripomina pripad GTA IV
2.7.2012 16:56:30   212.96.174.xxx 91
clovek ceka taktickou akci a ono to za nej najedou zacne samo chodit a on jen strili cod hadra
navic kde jsou ty casy kde si clovek pri zapnuti kazde nove hry rekl jakou to ma super grafiku v dnesni dobe si rekne akorat jezis to je ale hnusny thx konzole
koncim s hrama od ubisoftu vyhozeny prachy
2.7.2012 17:10:27   88.101.91.xxx 111
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
2.7.2012 17:12:46   95.103.171.xxx 61
left4dead napsal:
clovek ceka taktickou akci a ono to za nej najedou zacne samo chodit a on jen strili cod hadra
navic kde jsou ty casy kde si clovek pri zapnuti kazde nove hry rekl jakou to ma super grafiku v dnesni dobe si rekne akorat jezis to je ale hnusny thx konzole
koncim s hrama od ubisoftu vyhozeny prachy
http://www.gamebanshee.com/legendofgrimrock/imagegallery.php
-ako fakt, mam aj cestinu -PECKA !!!!

.--ja uz som daavno s ubisrotom skoncil..
mne totizto nestoji, NESTOJI ,ani za namahu stiahnut torrent od nich..., fakt ,ako take sracky ,co teraz vydavaju.., posledna hra ,co som hral a este (naozaj ma to bavi prechadzat) je LEGEND of GRIMROCK..- pecka co strci AAA tituly do prdele,,a este ma aj celkom slusnu grafiku..., niekde su poligony na vyssej urovni (v tej hre..)
link: >
2.7.2012 18:27:37   88.102.217.xxx 10
Dobrý den, děkuji Vám pane Šulci za vaše recenze, ne že bych měl čas číst všechny, ale jednou za čas se podívám i na ty staré, recenze jsou super. Mějte se.
2.7.2012 18:36:59   93.99.63.xxx 50
Čekal bych že "tohle" se na webu zabývající se hw a technbologiema naprosto zdrbne a pošle do p*č*. To jste slepí, nebo Ubi platí i neherní weby? Diť je to hnus fialovej. Veškerá nastavení nic nedělají (fail u Ubi, ale naprosto čekaný), jen vypnuté AO sebere veskeré dynamické stíny,nebo to tak alespoň podle obrázků vypadá (viz kompletní zmizení stínu za vojákem krycího se za bednu) Hnus hnus hnus, fakt mi to připomělo CSko. Naopak zapnuté AO dá stíny i tam, kde bych je nečekal (viz cosi jako kříž na stěně ve vrchní části ukázkového obrázku). Zkrátka Ubisoftí klasika. :/
3.7.2012 21:11:05   95.173.207.xxx 00
... a nefunguje Eyefinity... k**va noha...
3.7.2012 21:15:43   95.173.207.xxx 00
romzes napsal:
... a nefunguje Eyefinity... k**va noha...


ale jinak ňamkááááááá
24.7.2012 20:37:46   94.242.67.xxx 00
nemám nic proti PC Tuningu ani DD Worldu ale mohli by jste se konečně někdy shodnout ve výsledcích GK.Vám to vychází v prospěch zelených a tady http://web plny nesmyslu/herni-sekce/recenze-her/recenze-hry-a-test-grafik-ghost-recon-future-soldier-taktika-se-vytraci-zajimava-akce-zustava-3.html v prospěch červených...pak si má člověk vybrat
15.8.2012 05:17:20   193.86.121.xxx 10
Tak konečně cca po 2 měsících vydali patch 1.4 který řeší grafické bugy a zvyšuje FPS a je to už hratelné...

Je to stále se opakující stav - vydávají se hry nedodělané a zákazník je vlastně betatester.....

Nyní by bylo zajímavé udělat nové testy, jaké budou s patchem 1.4 výsledky....

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

42 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 16.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.