Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky
Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky
autor: Tomáš Šulc , publikováno 18.6.2012
Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky

Třetí pokračování Maxe Payna vychází po dlouhých devíti letech a rozhodně byste jej neměli nechat ujít. Kromě kvalitní hry totiž potěší i výborná technická stránka. Za vše hovoří engine původem z Grand Theft Auto IV, kterému vývojáři přidali i podporu DirectX 11. Jen ty hardwarové nároky jsou tradičně poměrně vysoké.


Tessellation

Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky

Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky
Tesselation Very High/Off

Teselace se aplikuje jen na postavy, přičemž rozdílů si při hraní téměř vůbec nevšimnete, postavy jsou velmi detailní už při vypnuté teselaci. Výkon po vypnutí teselace vzrostl z 40 na 46 snímků za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky

Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky

Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou patrné především ve stínování, nižším rozlišení textur a chybějících odrazech, dalších rozdílů si už všimnete méně. Přesto jsou rozdíly ve výkonu poměrně velké, s AMD Radeonem HD 6750 jsem v rozlišení 1920 × 1200 px s vypnutým vyhlazováním hran (oba režimy) naměřil nárůst výkonu z 26 na 41 fps u první scény a z 21 na 40 fps u druhé měřené scény.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
70 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 33.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.