Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky

Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 6. 2012 03:00 36

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine a fyzika z GTA IV 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK — střední nastavení bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší nastavení bez vyhlazování 5. Výsledky GK — nejvyšší nastavení s vyhlazováním 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Třetí pokračování Maxe Payna vychází po dlouhých devíti letech a rozhodně byste jej neměli nechat ujít. Kromě kvalitní hry totiž potěší i výborná technická stránka. Za vše hovoří engine původem z Grand Theft Auto IV, kterému vývojáři přidali i podporu DirectX 11. Jen ty hardwarové nároky jsou tradičně poměrně vysoké.

Reklama

Shadow Quality

 Shadow Quality Very High/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Quality Very High/Off

Rozdíl v nastavení stínů je patrný na první pohled. Zatímco při zapnutém stínování jsou všechny vykreslované stíny plně dynamické, po vypnutí stínů se stíny značně zjednoduší a vykreslují se jen stíny dané světelnými mapami. Výkon však po snížení vzrostl z 36 na 44 snímků za sekundu.

Reflection Quality

 Reflection Quality /Very High/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Reflection Quality /Very High/Off

Rozdíl mezi vypnutými a zapnutými odrazy je u lesklých povrchů patrný na první pohled. Rychlost renderování po snížení vzrostla z 36 na 40 snímků za sekundu.

Water Quality

Rozdíl v nastavení kvality vody vám bohužel neukážu, při hraní prvních čtyř kapitol jsem totiž ve hře nenašel žádnou vodní plochu. V dalších částech hry by však přeci jen nějaké být měly, nastavení kvality vody mění kvalitu vodní hladiny, nárůst výkonu se pohybuje okolo 10 %.

Abient Occlusion

 Ambient Occlusion HDAO/SSAO
i Zdroj: PCTuning.cz
Ambient Occlusion HDAO/SSAO

Efekt Ambient Occlusion přidávající stíny do tmavých míst a spár ve hře nelze vypnout, nastavení umožňuje jen přepínání mezi nižším režimem SSAO a vyšším HDAO. Rozdíly v kvalitě stínování jsou při podrobném zkoumání patrné, rozdíl ve výkonu jsem naměřil 45 ku 47 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama