Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky

Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 6. 2012 03:00 36

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine a fyzika z GTA IV 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK — střední nastavení bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší nastavení bez vyhlazování 5. Výsledky GK — nejvyšší nastavení s vyhlazováním 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Třetí pokračování Maxe Payna vychází po dlouhých devíti letech a rozhodně byste jej neměli nechat ujít. Kromě kvalitní hry totiž potěší i výborná technická stránka. Za vše hovoří engine původem z Grand Theft Auto IV, kterému vývojáři přidali i podporu DirectX 11. Jen ty hardwarové nároky jsou tradičně poměrně vysoké.

Reklama
Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon grafické karty má Max Payne 3 vysoké a řadě hráčů se slabšími počítači pro plynulé hraní nebude stačit jen vypnout vyhlazování hran. Vyzkoušel jsem proto také vliv ostatních nastavení na výkon a to s AMD Radeonem 6750 v rozlišení 1920 × 1200 px v režimu bez vyhlazování hran.

Texture Quality

 Texture Quality Very High/Normal
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Quality Very High/Normal

Po snížení kvality textur se u většiny textur znatelně sníží jejich rozlišení a hra vypadá nepříjemně rozmazaná. Framerate se po snížení kvality textur nezměnil.

Shader Quality

 Shader Quality High/Normal
i Zdroj: PCTuning.cz
Shader Quality High/Normal

Rozdíly v nižší kvalitě shaderů jsou jen minoritního charakteru a všimnete si jich jen při detailním zkoumání scény. Malý je také rozdíl ve výkonu, framerate po snížení vzrostl z 41 na 44 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama