Max Payne 3 — Krásná střílečka s vysokými nároky | Kapitola 7
Seznam kapitol
Třetí pokračování Maxe Payna vychází po dlouhých devíti letech a rozhodně byste jej neměli nechat ujít. Kromě kvalitní hry totiž potěší i výborná technická stránka. Za vše hovoří engine původem z Grand Theft Auto IV, kterému vývojáři přidali i podporu DirectX 11. Jen ty hardwarové nároky jsou tradičně poměrně vysoké.
Nároky na výkon grafické karty má Max Payne 3 vysoké a řadě hráčů se slabšími počítači pro plynulé hraní nebude stačit jen vypnout vyhlazování hran. Vyzkoušel jsem proto také vliv ostatních nastavení na výkon a to s AMD Radeonem 6750 v rozlišení 1920 × 1200 px v režimu bez vyhlazování hran.
Texture Quality
Po snížení kvality textur se u většiny textur znatelně sníží jejich rozlišení a hra vypadá nepříjemně rozmazaná. Framerate se po snížení kvality textur nezměnil.
Shader Quality
Rozdíly v nižší kvalitě shaderů jsou jen minoritního charakteru a všimnete si jich jen při detailním zkoumání scény. Malý je také rozdíl ve výkonu, framerate po snížení vzrostl z 41 na 44 snímků za sekundu.