DiRT: Showdown — grafika beze změn, nároky vyšší
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek DiRT: Showdown — grafika beze změn, nároky vyšší

DiRT: Showdown — grafika beze změn, nároky vyšší | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

28. 5. 2012 03:00 23

Seznam kapitol

1. Datadisk bez větších technických změn 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Po roce jsme se dočkali dalšího pokračování populární závodní série DiRT. Showdown však na rozdíl od svých předchůdců není zaměřen na rallye, nýbrž na destrukční závody ve stylu FlatOut. Po technické stránce naopak mnoho rozdílů nenajdete, grafika se téměř nezměnila. I tak ale patří mezi vizuálně nejlepší závodní hry dneška.

Reklama

Vehicle Reflections

 Vehicle Reflections Ultra / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Vehicle Reflections Ultra / Low

Po snížení kvality odrazů od vozidla se vypnou veškeré odrazy okolí od laku vozidla, rozdíl je v pohybu jasně patrný. Snížení však má i odpovídající dopad na výkon, který vzrostl z 31 na 36 fps.

Ambient Occlusion

 Ambient Occlusion Ultra / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Ambient Occlusion Ultra / Low

Efekt ambient occlusion umí vykreslit stíny do tmavých míst, takže celá hra vypadá více přirozeně. Snížení nastavení zvýšilo rychlost vykreslování scény o šest snímků za sekundu na celkových 40 fps.

Water

 Water High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Water High / Low

Nastavení kvality vody ovlivňuje množství odrazů o vodní hladinu. Výkon po snížení vzrostl jen o jeden snímek za sekundu.

Objects

 Objects Ultra / Ultra Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Objects Ultra / Ultra Low

Snížení nastavení objektů ovlivňuje detailnost předmětů a budov v okolí trati. Snížení však nepřineslo téměř žádný nárůst výkonu, ten se pohnul jen o jeden snímek za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama