Risen 2: Dark Waters — vizuálně pěkné a pěkně náročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Risen 2: Dark Waters — vizuálně pěkné a pěkně náročné RPG

Risen 2: Dark Waters — vizuálně pěkné a pěkně náročné RPG | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 5. 2012 03:00 43

Seznam kapitol

1. Engine původem z Gothicu 3 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Druhý díl Risenu byl jednou z nejočekávanějších her tohoto jara. Velké nadšení sice po vydání opadlo a hra sbírá hodnocení okolo 70 %, vyloženě špatná však také není. Povedené technické zpracování potěší majitele silnějších počítačů, ti s moderní grafikou si užijí pěkných scenérií. U slabších sestav ale bude nutné snížit detaily.

Reklama

Object Distance

 Object Distance High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Object Distance High/Low

Po změně vzdálenosti k vykreslování vzdálených objektů jsem si nevšiml rozdílů, framerate se vůbec nezměnil.

Landscape Distance

 Landscape Distance High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Landscape Distance High/Low

Rozdílů jsem si nevšiml ani u nastavení vzdálenosti k vykreslování krajiny, nepohnul se ani výkon.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou patrné především za denního světla v krajině, kdy bijí do očí chybějící stíny a nízká vegetace. Dalšími rozdíly jsou výrazně nižší kvalita textur, chybějící odrazy u vodní hladiny a vypnutý efekt hloubky (Depth of Field). S AMD Radeonem HD 7850 jsem v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým morfologickým vyhlazováním při snížení detailů z nejvyšších na nejnižší naměřil nárůst výkonu z 31 na 58 snímků za sekundu u první scény a z 42 na 65 snímků za sekundu u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama