Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí

Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

10. 4. 2012 03:00 13

Seznam kapitol

1. Vlastní engine určený především pro konzole 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním
5. Vliv procesoru na hru 6. Galerie in game screenshotů 7. Výběr recenzí herních magazínů 8. Závěr

Série Ridge Racer dosud vycházela jen pro herní konzole. S pokračováním Unbounded se to mění a série se konečně dostává i na PC. Společně s tím přišla i změna vývojáře a herního enginu. Vizuální stránka je poměrně pěkná a bez vysokých hardwarových nároků, konzolový původ však nezapře — chybí téměř veškerá nastavení.

Reklama
Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Vyhlazování hran zubatý Ridge Racer nutně potřebuje a post processing technologie jsou jedinou nadějí, jak získat alespoň nějaké vyhlazení. Morfologický antialiasing AMD hodně pomáhá, je však poměrně náročný na výkon. V nižších rozlišeních potřebujete k naprosto plynulému běhu hry alespoň Radeon HD 6850, ve vyšších je pak ideální alespoň Radeon HD 5870.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama