Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG | Kapitola 6
Seznam kapitol
Nejočekávanějším RPG tohoto roku je Diablo III. Jeho vydání se však neustále posouvá a na trh se mezitím dostávají jiné hry. Jednou z nich je i Kingdoms of Amalur: Reckoning, nová hra designéra her jako Morrowind či Oblivion. Kromě výtečného herního obsahu potěší i pěkný a hlavně dobře optimalizovaný vizuální kabátek.
Většině uživatelů Kingdoms of Amalur plynule poběží na nejvyšší detaily, majitelé slabších sestav však budou muset snižovat detaily. Položek v nastavení není mnoho, jejich vliv na vzhled hry i framerate jsem měřil s AMD Radeonem HD 6670 v rozlišení 1920 × 1200 px.
Shader Complexity
Nastavení Shader Complexity vypne pokročilé efekty jako jsou stíny, světelné efekty a další. Rozdíly jsou jasně patrné, výkon však vzrostl z 24 na 40 snímků za sekundu.
Post-Processing
Po snížení nastavení Post-Processing se vypnou veškeré efekty přesvícení, rozostření obrazu, úprava jasu / barev a podobně. Obraz celkově ztratí značnou část své dynamiky. Framerate však narostl z 26 na 33 fps.
Texture Quality
Rozdíl v rozlišení textur je vidět jen na některých objektech (na kmenu stromu ano, zatímco na bednách nikoliv). Výkon se po snížení vůbec nepohnul.