Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG

Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

6. 3. 2012 03:00 21

Seznam kapitol

1. Engine vlastní výroby 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Nejočekávanějším RPG tohoto roku je Diablo III. Jeho vydání se však neustále posouvá a na trh se mezitím dostávají jiné hry. Jednou z nich je i Kingdoms of Amalur: Reckoning, nová hra designéra her jako Morrowind či Oblivion. Kromě výtečného herního obsahu potěší i pěkný a hlavně dobře optimalizovaný vizuální kabátek.

Reklama
Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz

Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz

Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak již bylo řečeno, klasické vyhlazování hran v Kingdoms of Amalur nelze nijak zapnout, jedinou možností jak získat alespoň nějaké vyhlazení obrazu, je post processing vyhlazování. To v současné době coby morfologický antialiasing (MLAA) v ovladačích podporuje jen AMD. Po jeho zapnutí jde výkon výrazně dolů a je potřeba o stupeň výkonnější hardware. Už v nízkých rozlišeních využijete Radeon HD 6770, ve středních Radeon HD 6850 a v nejvyšších Radeon HD 6870.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama