Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG

Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

6. 3. 2012 03:00 21

Seznam kapitol

1. Engine vlastní výroby 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Nejočekávanějším RPG tohoto roku je Diablo III. Jeho vydání se však neustále posouvá a na trh se mezitím dostávají jiné hry. Jednou z nich je i Kingdoms of Amalur: Reckoning, nová hra designéra her jako Morrowind či Oblivion. Kromě výtečného herního obsahu potěší i pěkný a hlavně dobře optimalizovaný vizuální kabátek.

Reklama
Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz

Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz

Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz

I na nejvyšší detaily je Kingdoms of Amalur poměrně nenáročný, na jakékoliv sestavě si jej ale přeci jen nezahrajete. Dle mých zkušeností z hraní je pro plynulé hraní potřeba alespoň okolo čtyřiceti snímků za sekundu. V nízkých rozlišeních je potřeba grafická karta na úrovni nVidia GeForce GTS 450 / AMD Radeon HD 6670, ve středních rozlišeních je lepší Radeon HD 6750 a k hraní ve Full HD rozlišení je vhodné mít alespoň GeForce GTX 460 / Radeon HD 6850.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama