Komiksová The Darkness II — nenáročný originál
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Komiksová The Darkness II — nenáročný originál

Komiksová The Darkness II — nenáročný originál | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 2. 2012 03:00 13

Seznam kapitol

1. Evolution engine v komiksové podobě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK s vestavěným vyhlazováním 4. Výsledky GK s MLAA vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Počátek roku nikdy nepatří k obdobím, kdy by vycházely nejočekávanější tituly. V únoru se už trh začal pomalu hýbat a dorazily první očekávané novinky. Patří sem například i druhý díl temné střílečky The Darkness. V recenzích sbírá vysoká hodnocení a zajímavá je i technická stránka: hra je totiž zpracovaná v komiksové grafice.

Reklama
Komiksová The Darkness II — nenáročný originál
i Zdroj: PCTuning.cz

Ačkoliv má The Darkness II jen velmi nízké hardwarové nároky, přesto jsem vliv jednotlivých nastavení na výkon vyzkoušel (mohou ocenit například majitelé integrovaných grafických karet nebo notebooků). Jednotlivá nastavení jsem zkoušel s AMD Radeonem HD 6670 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým morfologickým vyhlazováním hran.

Texture Memory

 Texture Memory High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Memory High/Low

Snížení rozlišení textur paradoxně nemá žádný vliv na výkon ani na vzhled hry (zkoušeno včetně restartu hry).

Shadow Quality

 Shadow Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Quality High/Low

Rozdíl v nastavení stínů je na testované scéně jen u jednoho stínu v dálce. Výkon se zvýšil o dva snímky za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama