Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
autor: Tomáš Šulc , publikováno 25.1.2012
Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Najít v žánru MMORPG technologicky špičkovou hru není snadné. S nadějemi jsme proto vzhlíželi ke Star Wars: The Old Republic. Ačkoliv naše očekávání nebyla úplně naplněna, jsme spokojení. Nižší detailnost vynahrazuje originální, variabilní prostředí s nízkými hardwarovými nároky a skvělá hratelnost.


Grass Quality

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
Grass Quality 100 %/1 %

Ovlivnit lze také vzdálenost, po kterou se vykresluje tráva. Při minimálním nastavení se tráva úplně přestane vykreslovat. Výkon poskočil ze 37 na 48 fps.

Tree Quality

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
Tree Quality 100 %/1 %

Podobně jako u trávy lze ovlivnit také kvalitu stromů, v tomto případě se však stromy vykreslují vždy a mění se jen jejich kvalita (platí zejména pro stromy v dálce). Výkon po snížení vzrostl z 39 na 47 snímků za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou patrné na první pohled. Největší rozdíly jsou v nižším rozlišení textur, chybějících stínech, chybějící trávě, horší kvalitě stromů a absenci efektu přesvícení. S testovanou GeForce GTS 450 v rozlišení 1920 × 1200 px výkon vzrostl z 33 na 102 fps u první scény a z 36 na 101 snímků za sekundu u druhé.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
64 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.