Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
autor: Tomáš Šulc , publikováno 25.1.2012
Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Najít v žánru MMORPG technologicky špičkovou hru není snadné. S nadějemi jsme proto vzhlíželi ke Star Wars: The Old Republic. Ačkoliv naše očekávání nebyla úplně naplněna, jsme spokojení. Nižší detailnost vynahrazuje originální, variabilní prostředí s nízkými hardwarovými nároky a skvělá hratelnost.


Shader Complexity

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
Shader Complexity High/Low

Nastavení Shader Complexity má velký dopad na vizuální kvalitu hry i výkon, současně totiž vypíná i stíny a efekt přesvícení. Rozdíly jsou patrné právě v těchto dvou chybějících efektech, výkon na druhou stranu vzrostl z 40 na 67 snímků za sekundu.

Character Level of Detail

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
Character Level of Detail High/Low

Rozdíly po snížení kvality postav jsou velmi malé, všiml jsem si jen horší kvality obleku hlavního hrdiny. Rychlost renderování hry vzrostla jen o jeden snímek za sekundu.

Shadow Quality

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
Shadow Quality High/Off

Dynamické stíny lze ve hře úplně vypnout, rozdíly jsou jasně patrné. Vypnutí stínů hru zrychlilo z 35 na 48 fps.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
64 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.