Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R. | Kapitola 6
Seznam kapitol
Najít v žánru MMORPG technologicky špičkovou hru není snadné. S nadějemi jsme proto vzhlíželi ke Star Wars: The Old Republic. Ačkoliv naše očekávání nebyla úplně naplněna, jsme spokojení. Nižší detailnost vynahrazuje originální, variabilní prostředí s nízkými hardwarovými nároky a skvělá hratelnost.
Majitelé slabších sestav budou muset k dosažení naprosto plynulého chodu hry mírně snížit detaily. Jako obvykle jsem proto prošel veškerá nastavení grafiky a pokusím se objasnit jejich význam a dopad na vizuální stránku hry i počet renderovaných snímků za sekundu. Nastavení jsem procházel s akcelerátorem nVidia GeForce GTS 450 v rozlišení 1920 × 1200 px.
Bloom
Bloom zastupuje klasický efekt přesvícení. Rozdílů si na testované scéně všimnete u světelných panelů, bodových světel i obloze. Po snížení vzrostl framerate z 41 na 54 snímků za sekundu.
Conversation Depth of Field
Conversation Depth of Field On/Off
Efekt Convecsation Depth of Field v případě rozhovoru mírně rozmaže obraz v okolí postavy. Vliv na výkon je malý, framerate vzrostl jen o jeden snímek za sekundu.
Texture Quality
Snížení kvality textur sníží jejich rozlišení na téměř všech objektech ve hře, rozdíly však opět nejsou nijak dramatické. Výkon po snížení poskočil jen o jediný snímek za sekundu.