Serious Sam 3: BFE – ztřeštěná řežba s pořádnou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Serious Sam 3: BFE – ztřeštěná řežba s pořádnou grafikou

Serious Sam 3: BFE – ztřeštěná řežba s pořádnou grafikou | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

17. 1. 2012 03:00 22

Seznam kapitol

1. Vylepšený Serious (HD) engine 3 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK v nastavení Medium 4. Výsledky GK v nastavení Ultra 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Série Serious Sam se v poslední době na obrazovky počítačů vracela v podobě HD remaků původních her. Nakonec jsme se přeci jen dočkali plnohodnotného pokračování. Postaveno je na vylepšené verzi již vyzkoušeného HD enginu a ačkoliv běží „jen“ pod rozhraním DirectX 9.0c, vypadá vážně parádně.

Reklama
 nastavení detailů High
i Zdroj: PCTuning.cz
nastavení detailů High


nastavení detailů Ultra

 nastavení detailů Low
i Zdroj: PCTuning.cz
nastavení detailů Low


nastavení detailů Medium

Serious Sam 3: BFE – ztřeštěná řežba s pořádnou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz


nastavení detailů Lowest

Druhá měřená scéna ukazuje rozlehlý interiér ve druhé úrovni. Rozdíly mezi nejvyššími dvěma nastaveními jsou opět velmi malé (nižší úroveň vyhlazování), u středního je ale patrné nižší renderované rozlišení obrazu a chybějící efekt ambient occlusion. Po dalším snížení dojde k vypnutí většiny stínů a úplné snížení vypne i dynamické stínování. Rozdíly ve výkonu jsou opět obrovské: 19 / 19 / 50 / 70 / 128 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama