Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 10.1.2012
Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Fyzikální engine PhysX stále žije. Ačkoliv se poslední AAA hra podporující GPU verzi PhysX objevila už před víc jak rokem, nVidia o něm dává opět vědět. Vyšlo totiž pokračování Batmana s podtitulem Arkham City. PhysX navíc není jediným technologickým lákadlem hry postavené na starším Unreal enginu 3. Těšit se můžete i na efekty DirectX 11!


Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Druhou testovanou kartou pro měření nároků na výkon procesoru byl AMD Radeon HD 6970 se záměrně zapnutou rozšířenou fyzikou PhysX. Z grafů je patrné, že i tentokrát hra dobře škáluje s frekvencí, škálování s rostoucím počtem jader je ale daleko pozvolnější. Je to dané tím, že větší počet jader využije jen samotný Unreal engine, zatímco CPU verze PhysX není pro použití více jader optimalizovaná. Z grafů je současně patrné, že pouze procesorem rozšířené efekty PhysX plynule nerozběháte a majitelé karet AMD Radeon se bez nich budou muset obejít (případně si pořídit a následně přetaktovat procesor architektury Intel Sandy Bridge, který by už PhysX v rámci možností mohl zvládnout plynule).



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
37 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 13.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.