Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 10.1.2012
Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Fyzikální engine PhysX stále žije. Ačkoliv se poslední AAA hra podporující GPU verzi PhysX objevila už před víc jak rokem, nVidia o něm dává opět vědět. Vyšlo totiž pokračování Batmana s podtitulem Arkham City. PhysX navíc není jediným technologickým lákadlem hry postavené na starším Unreal enginu 3. Těšit se můžete i na efekty DirectX 11!


Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Jako obvykle jsem měřil náročnost hry na výkon procesoru, tentokrát však záměrně s dvěma různými grafickými kartami. Nejprve se podívejme na výsledky s kartou nVidia GeForce GTX 580. S kartami GeForce hra dobře škáluje s frekvencí i rostoucím počtem jader, Batman dokáže využít i potenciál šestijádrových procesorů. Nároky na výkon procesoru nejsou nejnižší, ale drží se v rozumných mezích. Se slabými dvoujádrovými procesory (AMD Phenom II X2) si Arkham City příliš neužijete, se čtyřjádrovým procesorem AMD od frekvence 3 GHz a výš či de facto jakýmkoliv procesorem Intel řad Core i3/i5/i7 byste však neměli mít s plynulým během žádné problémy.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
37 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 13.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.