Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 10.1.2012
Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Fyzikální engine PhysX stále žije. Ačkoliv se poslední AAA hra podporující GPU verzi PhysX objevila už před víc jak rokem, nVidia o něm dává opět vědět. Vyšlo totiž pokračování Batmana s podtitulem Arkham City. PhysX navíc není jediným technologickým lákadlem hry postavené na starším Unreal enginu 3. Těšit se můžete i na efekty DirectX 11!


Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Pokud si chcete Batmana zahrát se zapnutými dodatečnými efekty PhysX, je nutné mít v počítači grafickou kartu nVidia GeForce, s Radeony totiž hra nejela plynule ani při použití výkonného procesoru Intel Core i7 920 přetaktovaného na 3,6 GHz (šanci na plynulé hraní mají snad jen majitelé přetaktovaných procesorů architektury Sandy Bridge). I karta GeForce však musí být patřičně výkonná, nároky GPU režimu PhysX jsou totiž poměrně vysoké (testoval jsem přitom jen s nastavením Medium, nikoliv High). Naprostým minimem je do nízkých rozlišení GeForce GTX 460, ve středních je už třeba GeForce GTX 560 a do Full HD potřebujete alespoň GeForce GTX 560 Ti nebo výkonnější modely.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
37 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 13.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.