Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci | Kapitola 10
Seznam kapitol
Fyzikální engine PhysX stále žije. Ačkoliv se poslední AAA hra podporující GPU verzi PhysX objevila už před víc jak rokem, nVidia o něm dává opět vědět. Vyšlo totiž pokračování Batmana s podtitulem Arkham City. PhysX navíc není jediným technologickým lákadlem hry postavené na starším Unreal enginu 3. Těšit se můžete i na efekty DirectX 11!
Motion Blur
Efekt Motion Blur rozmaže obraz při každém rychlejším pohybu kamerou. Po vypnutí vzrostla rychlost renderování obrazu z 15 na 18 fps.
Distortion
Rozdílů v nastavení Distiortion (zkroucení) jsem si nevšiml a nenaměřil jsem ani změnu výkonu.
Lens Flare
Lens Flare je efekt, při kterém se při sledování bodového zdroje světla zdá, že ze zdroje jdou všemi směry paprsky světla. Vypnutí efektu přineslo nárůst výkonu z 18 na 20 fps.