Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci | Kapitola 10

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

10. 1. 2012 03:00 31

Seznam kapitol

1. Unreal engine s podporou PhysX a DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez PhysX a vyhlazování 4. Výsledky GK bez PhysX s vyhlazováním 5. Výsledky GK s PhysX bez vyhlazování 6. Výsledky GK s PhysX a vyhlazováním 7. Vliv procesoru na hru (GeForce GTX 580)
8. Vliv procesoru na hru (Radeon HD 6970) 9. Vliv nastavení na hru I 10. Vliv nastavení na hru II 11. Vliv nastavení na hru III 12. Galerie in game screenshotů 13. Výběr recenzí herních magazínů 14. Závěr

Fyzikální engine PhysX stále žije. Ačkoliv se poslední AAA hra podporující GPU verzi PhysX objevila už před víc jak rokem, nVidia o něm dává opět vědět. Vyšlo totiž pokračování Batmana s podtitulem Arkham City. PhysX navíc není jediným technologickým lákadlem hry postavené na starším Unreal enginu 3. Těšit se můžete i na efekty DirectX 11!

Reklama

Motion Blur

 Motion Blur Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Motion Blur Yes/No

Efekt Motion Blur rozmaže obraz při každém rychlejším pohybu kamerou. Po vypnutí vzrostla rychlost renderování obrazu z 15 na 18 fps.

Distortion

 Motion Blur Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Motion Blur Yes/No

Rozdílů v nastavení Distiortion (zkroucení) jsem si nevšiml a nenaměřil jsem ani změnu výkonu.

Lens Flare

 Lens Flare Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Lens Flare Yes/No

Lens Flare je efekt, při kterém se při sledování bodového zdroje světla zdá, že ze zdroje jdou všemi směry paprsky světla. Vypnutí efektu přineslo nárůst výkonu z 18 na 20 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama