Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 1. 2012 03:00 13

Seznam kapitol

1. Engine stejný jako u Anno 1404 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Série budovatelských strategií Anno se s aktuálním dílem 2070 poprvé odehrává v budoucnosti. Technická stránka tomu sice na první pohled sice neodpovídá a hra používá stejný engine jako předchůdce Anno 1404, druhý pohled je však daleko lepší. I tentokrát Anno vypadá úchvatně a řadí se k nejlépe vypadajícím strategiím současnosti.

Reklama

Závěrečné zpracování scény

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

 Závěrečné zpracování scény Velmi vysoké/Vypnuto
i Zdroj: PCTuning.cz
Závěrečné zpracování scény Velmi vysoké/Vypnuto

Post processing (závěrečné zpracování scény) je v Anno 2070 naprosto zásadní nastavení. Po jeho vypnutí se ve hře vypnou veškerá rozmazání obrazu, efekty přesvícení a podobně, což má současně i obrovský dopad na výkon. Ten vzrostl ze 17 na 37 fps, tedy na více jak dvojnásobek!

Zobrazování předmětů

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

 Zobrazování předmětů Vysoká/Mimo
i Zdroj: PCTuning.cz
Zobrazování předmětů Vysoká/Mimo

Posledním nastavením je Zobrazování předmětů. Pokud jej vypnete, zmizí ze scény zvířata jako jsou racci nad přístavy a podobně. Výkon se však nijak nezměnil.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou v Anno 2070 patrné na první pohled. Nejvíce jsou vidět chybějící stíny, nízké rozlišení textur, špatná kvalita vody a také veškeré chybějící post processing efekty (změkčení obrazu, efekt přesvícení a podobně). Na druhou stranu má snížení všech nastavení velký vliv na zvýšení výkonu, který s kartou nVidia GeForce GTX 460 vzrostl z 19 na 75 snímků za sekundu u první scény a z 18 na 66 fps u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama