Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
autor: Tomáš Šulc , publikováno 3.1.2012
Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Série budovatelských strategií Anno se s aktuálním dílem 2070 poprvé odehrává v budoucnosti. Technická stránka tomu sice na první pohled sice neodpovídá a hra používá stejný engine jako předchůdce Anno 1404, druhý pohled je však daleko lepší. I tentokrát Anno vypadá úchvatně a řadí se k nejlépe vypadajícím strategiím současnosti.


Závěrečné zpracování scény

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
Závěrečné zpracování scény Velmi vysoké/Vypnuto

Post processing (závěrečné zpracování scény) je v Anno 2070 naprosto zásadní nastavení. Po jeho vypnutí se ve hře vypnou veškerá rozmazání obrazu, efekty přesvícení a podobně, což má současně i obrovský dopad na výkon. Ten vzrostl ze 17 na 37 fps, tedy na více jak dvojnásobek!

Zobrazování předmětů

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
Zobrazování předmětů Vysoká/Mimo

Posledním nastavením je Zobrazování předmětů. Pokud jej vypnete, zmizí ze scény zvířata jako jsou racci nad přístavy a podobně. Výkon se však nijak nezměnil.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou v Anno 2070 patrné na první pohled. Nejvíce jsou vidět chybějící stíny, nízké rozlišení textur, špatná kvalita vody a také veškeré chybějící post processing efekty (změkčení obrazu, efekt přesvícení a podobně). Na druhou stranu má snížení všech nastavení velký vliv na zvýšení výkonu, který s kartou nVidia GeForce GTX 460 vzrostl z 19 na 75 snímků za sekundu u první scény a z 18 na 66 fps u druhé.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
59 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 28.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.