Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 1. 2012 03:00 13

Seznam kapitol

1. Engine stejný jako u Anno 1404 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Série budovatelských strategií Anno se s aktuálním dílem 2070 poprvé odehrává v budoucnosti. Technická stránka tomu sice na první pohled sice neodpovídá a hra používá stejný engine jako předchůdce Anno 1404, druhý pohled je však daleko lepší. I tentokrát Anno vypadá úchvatně a řadí se k nejlépe vypadajícím strategiím současnosti.

Reklama

Kvalita Terénu

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

 Kvalita Terénu Vysoká/Nízká
i Zdroj: PCTuning.cz
Kvalita Terénu Vysoká/Nízká

Měnit lze také detailnost terénu, rozdíly jsou však opět poměrně malé (například plasticita hor). Výkon po snížení poskočil o jeden snímek ze 17 na 18 fps.

Kvalita Objektů

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

 Kvalita Obektů Vysoká/Nízká
i Zdroj: PCTuning.cz
Kvalita Obektů Vysoká/Nízká

Snížení kvality objektů odstraní některé minoritní detaily z budov, rozdíly jsou ale opět poměrně malé. Výkon se po snížení nezměnil.

Kvalita Stínů

Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

 Kvalita Stínů Vysoká/Vypnuto
i Zdroj: PCTuning.cz
Kvalita Stínů Vysoká/Vypnuto

Rozdíly v nastavení stínů jsou patrné na první pohled, stíny se totiž při nejnižším nastavení úplně vypnou. Výkon i přesto vzrostl ze 17 jen na 18 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama