Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku | Kapitola 5
Seznam kapitol
Vynecháme-li Shift, nepatřily poslední díly série Need for Speed k vizuálně nejlepším hrám. S pokračováním The Run se to mění. Hra totiž používá engine z nedávno vydaného Battlefieldu 3 a vypadá opravdu skvěle. Jen někdo z tak trochu nepochopitelného důvodu zapomněl vypnout konzolový zámek 30 fps a povolit vyhlazování hran...
Jestliže máte v počítači slabší grafickou kartu, patrně budete muset o něco snížit detaily. Položek je v nastavení grafiky celkem šest a jejich vliv na vizuální stránku hry i výkon jsem měřil se slabou GeForce GT 440 od nVidie v rozlišení 1920 × 1200 px. U srovnávacích screenů se omlouvám za znatelný posun jednotlivých obrázků. Při každé změně nastavení je nutné závod ukončit bez možnosti uložení pozice a po opětovném načtení jsem opět musel dojet konkrétní místo.
Mesh Quality
Prvním nastavením je Mesh Quality. U něj jsem po snížení nezaznamenal žádnou změnu grafiky hry a nenaměřil jsem ani zvýšení výkonu.
Terrain Quality
Také u detailů terénu jsem si nevšimnul žádných rozdílů mezi nastavením Ultra a Low, výkon však poskočil o jeden snímek za sekundu.
Shadow Quality
U nastavení stínů je rozdíl ve stínu auta, který je na nižší nastavení světlý, stíny stromů se nezměnily. Framerate poskočil z 20 na 22 snímků za sekundu.