Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku

Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 11. 2011 03:00 36

Seznam kapitol

1. Engine Battlefieldu 3 s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru I
6. Vliv nastavení na hru II 7. Galerie in game screenshotů 8. Výběr recenzí herních magazínů 9. Závěr

Vynecháme-li Shift, nepatřily poslední díly série Need for Speed k vizuálně nejlepším hrám. S pokračováním The Run se to mění. Hra totiž používá engine z nedávno vydaného Battlefieldu 3 a vypadá opravdu skvěle. Jen někdo z tak trochu nepochopitelného důvodu zapomněl vypnout konzolový zámek 30 fps a povolit vyhlazování hran...

Reklama
Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz

Jestliže máte v počítači slabší grafickou kartu, patrně budete muset o něco snížit detaily. Položek je v nastavení grafiky celkem šest a jejich vliv na vizuální stránku hry i výkon jsem měřil se slabou GeForce GT 440 od nVidie v rozlišení 1920 × 1200 px. U srovnávacích screenů se omlouvám za znatelný posun jednotlivých obrázků. Při každé změně nastavení je nutné závod ukončit bez možnosti uložení pozice a po opětovném načtení jsem opět musel dojet konkrétní místo.

Mesh Quality

 Mesh Quality Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Mesh Quality Ultra/Low

Prvním nastavením je Mesh Quality. U něj jsem po snížení nezaznamenal žádnou změnu grafiky hry a nenaměřil jsem ani zvýšení výkonu.

Terrain Quality

 Terrain Quality Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Terrain Quality Ultra/Low

Také u detailů terénu jsem si nevšimnul žádných rozdílů mezi nastavením Ultra a Low, výkon však poskočil o jeden snímek za sekundu.

Shadow Quality

 Shadow Quality Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Quality Ultra/Low

U nastavení stínů je rozdíl ve stínu auta, který je na nižší nastavení světlý, stíny stromů se nezměnily. Framerate poskočil z 20 na 22 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama