The Elder Scrolls V: Skyrim — vzniklo dokonalé RPG?
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek The Elder Scrolls V: Skyrim — vzniklo dokonalé RPG?

The Elder Scrolls V: Skyrim — vzniklo dokonalé RPG? | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

16. 11. 2011 03:00 88

Seznam kapitol

1. Zbrusu nový engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Není sporu, že je pátý díl série The Elder Scrolls po herní stránce perfektní a se Zaklínačem 2 jde o nejlepší RPG roku. Platí to však i o technické stránce? Zatímco při hraní Oblivionu na nejvyšší detaily se doslova tajil dech, u Skyrimu se vám to nestane. To ale rozhodně neznamená, že by hra vypadala špatně, pohledná místa najdete i ve Skyrimu.

Reklama

View Distance — Actor Fade

 View Distance — Actor Fade 15/1
i Zdroj: PCTuning.cz
View Distance — Actor Fade 15/1

Nastavení Actor Fade mění vzdálenost, na kterou se zobrazují NPC. Při minimální dohlednosti se postavy renderují jen ve vašem nejbližším okolí, což vypadá velmi podivně. Framerate po snížení poskočil z 30 na 31 snímků za sekundu.

View Distance — Grass Fade

 View Distance — Grass Fade 7/1
i Zdroj: PCTuning.cz
View Distance — Grass Fade 7/1

Po snížení dohlednosti tráv na minimum se nízká vegetace úplně přestane vykreslovat. Na druhou stranu to přineslo nárůst výkonu z 32 na 34 fps.

View Distance — Specularity Fade

 View Distance — Specularity Fade 20/1
i Zdroj: PCTuning.cz
View Distance — Specularity Fade 20/1

Nastavení Specularity Fade by mělo měnit kvalitu odlesků v dálce. Rozdílů jsem si však nevšiml a rozdíl nebyl ani ve výkonu.

View Distance — Light Fade

 View Distance — Light Fade 35/1
i Zdroj: PCTuning.cz
View Distance — Light Fade 35/1

Rozdílného nastavení Light Fade si všimnete hlavně v noci, kdy je práce s dynamickými světly v dálce podstatně jednodušší. Výkon poskočil o slušné tři snímky za sekundu z 32 na 35.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama