The Elder Scrolls V: Skyrim — vzniklo dokonalé RPG?
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek The Elder Scrolls V: Skyrim — vzniklo dokonalé RPG?

The Elder Scrolls V: Skyrim — vzniklo dokonalé RPG? | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

16. 11. 2011 03:00 88

Seznam kapitol

1. Zbrusu nový engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Není sporu, že je pátý díl série The Elder Scrolls po herní stránce perfektní a se Zaklínačem 2 jde o nejlepší RPG roku. Platí to však i o technické stránce? Zatímco při hraní Oblivionu na nejvyšší detaily se doslova tajil dech, u Skyrimu se vám to nestane. To ale rozhodně neznamená, že by hra vypadala špatně, pohledná místa najdete i ve Skyrimu.

Reklama

Water — Reflect Land

 Water — Reflect Land On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Water — Reflect Land On / Off

Úroveň odrazu okolí od vodní hladiny lze nastavit celkem čtyřmi položkami. První se jmenuje Reflect Land a po snížení se okolní svět odráží jen ve vašem blízkém okolí, v dálce už nikoliv. Dopad na výkon jsem však nenaměřil.

Water — Reflect Trees

 Water — Reflect Trees On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Water — Reflect Trees On / Off

Vliv odrazů stromů od vodní hladiny je zřejmý. Na horním snímku se stromy odrážejí, na spodním nikoliv. Opět však bez vlivu na výkon.

Water — Reflect Objects

 Water — Reflect Objects On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Water — Reflect Objects On / Off

U nastavení odrážení „objektů“ jsem si rozdílů nevšimnul, skály se odráží vždy stejně. Snížení framerate nijak nezměnilo.

Water — Reflect Sky

 Water — Reflect Sky On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Water — Reflect Sky On / Off

Totéž platí o odrazu oblohy, odraz slunečních paprsků je jasně patrný při zapnutém i vypnutém nastavení. Vliv na výkon byl nulový.

View Distance — Object Fade

 View Distance — Object Fade 15/1
i Zdroj: PCTuning.cz
View Distance — Object Fade 15/1

Další množství nastavení je zaměřeno na dohlednost. První se jmenuje Object Fade a po snížení se v dálce přestanou zobrazovat kameny a další podobné minoritní objekty. Po snížení vzrostl výkon o jeden snímek za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama