Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2011 03:00 44

Seznam kapitol

1. I tentokrát zůstalo vše při starém 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.

Reklama

Normal Map Resolution

 Normal Map Resolution Extra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Normal Map Resolution Extra/Low

Po snížení rozlišení normálových map budou hrubé plochy vypadat méně plastičtěji (na screenu zejména země se sutí). Výkon navíc vzrostl jen o jediný snímek za sekundu.

Specular Map Resolution

 Specular Map Resolution Extra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Specular Map Resolution Extra/Low

Snížení rozlišení Specular Map má podobný dopad jako jejich úplné vypnutí (viz nastavení výše). Rozdíly jsou na testované scéně patrné především na odlescích od země, framerate narostl jen o jeden snímek za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou patrné na první pohled. Všimnete si především renderování obrazu v nižší kvalitě (rozlišení), chybějících stínů, odlesků a nižšího rozlišení textur. Na druhou stranu snížení detailů na minimum opravdu razantně zvýší framerate, s testovanou GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px s 4× AA jsem naměřil nárůst z 51 na 215 fps u první scény a z 53 na 183 fps u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama