Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
autor: Tomáš Šulc , publikováno 12.11.2011
Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.


Normal Map Resolution

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Normal Map Resolution Extra/Low

Po snížení rozlišení normálových map budou hrubé plochy vypadat méně plastičtěji (na screenu zejména země se sutí). Výkon navíc vzrostl jen o jediný snímek za sekundu.

Specular Map Resolution

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Specular Map Resolution Extra/Low

Snížení rozlišení Specular Map má podobný dopad jako jejich úplné vypnutí (viz nastavení výše). Rozdíly jsou na testované scéně patrné především na odlescích od země, framerate narostl jen o jeden snímek za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou patrné na první pohled. Všimnete si především renderování obrazu v nižší kvalitě (rozlišení), chybějících stínů, odlesků a nižšího rozlišení textur. Na druhou stranu snížení detailů na minimum opravdu razantně zvýší framerate, s testovanou GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px s 4× AA jsem naměřil nárůst z 51 na 215 fps u první scény a z 53 na 183 fps u druhé.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
91 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 40.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.