Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 8
Seznam kapitol
Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.
Normal Map Resolution
Po snížení rozlišení normálových map budou hrubé plochy vypadat méně plastičtěji (na screenu zejména země se sutí). Výkon navíc vzrostl jen o jediný snímek za sekundu.
Specular Map Resolution
Snížení rozlišení Specular Map má podobný dopad jako jejich úplné vypnutí (viz nastavení výše). Rozdíly jsou na testované scéně patrné především na odlescích od země, framerate narostl jen o jeden snímek za sekundu.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou patrné na první pohled. Všimnete si především renderování obrazu v nižší kvalitě (rozlišení), chybějících stínů, odlesků a nižšího rozlišení textur. Na druhou stranu snížení detailů na minimum opravdu razantně zvýší framerate, s testovanou GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px s 4× AA jsem naměřil nárůst z 51 na 215 fps u první scény a z 53 na 183 fps u druhé.