Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2011 03:00 44

Seznam kapitol

1. I tentokrát zůstalo vše při starém 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.

Reklama

Screen Space Ambient Occlusion

 Screen Space Ambient Occlusion High Quality/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Screen Space Ambient Occlusion High Quality/No

Screen Space Ambient Occlusion (SSAO) na scénu přidává některé minoritní stíny, které jsou patrné zejména v levé části obrazu (stín kamene a beden v povzdálí). Po vypnutí vzrostl framerate z 55 na 67 fps.

Bullet Impacts

 Bullet Impacts Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Bullet Impacts Yes/No

Po vypnutí Bullet Impacts přestanou být na zdech patrné stopy po střelbě. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Image Quality

 Image Quality Extra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Image Quality Extra/Low

Image Quality je naprosto zásadní nastavení, obraz totiž renderuje v nižším než nativním rozlišení. Efekt je podobný jako při přímém snížení rozlišení, nedojde však k rozmazání 2D ikon HUD (náboje atd.). Po snížení vzrostl framerate z 56 na 87 fps, což mne vzhledem k naměřeným výsledkům s grafickými kartami překvapilo (při přímé změně rozlišení se framerate hýbal jen minimálně).

Texture Resolution

 Texture Resolution Extra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Resolution Extra/Low

V nastavení nechybí obligátní rozlišení textur, dopad na vzhled hry je zřejmý. Framerate se však nezměnil.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama