Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
autor: Tomáš Šulc , publikováno 12.11.2011
Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.


Screen Space Ambient Occlusion

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Screen Space Ambient Occlusion High Quality/No

Screen Space Ambient Occlusion (SSAO) na scénu přidává některé minoritní stíny, které jsou patrné zejména v levé části obrazu (stín kamene a beden v povzdálí). Po vypnutí vzrostl framerate z 55 na 67 fps.

Bullet Impacts

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Bullet Impacts Yes/No

Po vypnutí Bullet Impacts přestanou být na zdech patrné stopy po střelbě. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Image Quality

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Image Quality Extra/Low

Image Quality je naprosto zásadní nastavení, obraz totiž renderuje v nižším než nativním rozlišení. Efekt je podobný jako při přímém snížení rozlišení, nedojde však k rozmazání 2D ikon HUD (náboje atd.). Po snížení vzrostl framerate z 56 na 87 fps, což mne vzhledem k naměřeným výsledkům s grafickými kartami překvapilo (při přímé změně rozlišení se framerate hýbal jen minimálně).

Texture Resolution

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Texture Resolution Extra/Low

V nastavení nechybí obligátní rozlišení textur, dopad na vzhled hry je zřejmý. Framerate se však nezměnil.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
91 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 40.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.