Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 7
Seznam kapitol
Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.
Screen Space Ambient Occlusion
Screen Space Ambient Occlusion (SSAO) na scénu přidává některé minoritní stíny, které jsou patrné zejména v levé části obrazu (stín kamene a beden v povzdálí). Po vypnutí vzrostl framerate z 55 na 67 fps.
Bullet Impacts
Po vypnutí Bullet Impacts přestanou být na zdech patrné stopy po střelbě. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.
Image Quality
Image Quality je naprosto zásadní nastavení, obraz totiž renderuje v nižším než nativním rozlišení. Efekt je podobný jako při přímém snížení rozlišení, nedojde však k rozmazání 2D ikon HUD (náboje atd.). Po snížení vzrostl framerate z 56 na 87 fps, což mne vzhledem k naměřeným výsledkům s grafickými kartami překvapilo (při přímé změně rozlišení se framerate hýbal jen minimálně).
Texture Resolution
V nastavení nechybí obligátní rozlišení textur, dopad na vzhled hry je zřejmý. Framerate se však nezměnil.