Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2011 03:00 44

Seznam kapitol

1. I tentokrát zůstalo vše při starém 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.

Reklama
Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz

Také po zapnutí vyhlazování hran klesne framerate jen minimálně a všechny karty s výjimkou GeForce GT 440 se ve všech rozlišeních stále drží nad hranicí 60 fps (40 fps u GT 440 i tak stačí). Jestli mám u technické stránky Modern Warfare 3 zmínit nějaké přednosti, jsou to rozhodně nízké hardwarové nároky a dobrá optimalizace kódu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama