Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice | Kapitola 8
Seznam kapitol
Třetí Stronghold se měl po několika neúspěšných pokračováních stát hitem a návratem série ke kořenům. Hra je však plná bugů a výsledek je značně rozporuplný. Co se povedlo, je alespoň technická stránka hry – Stronghold 3 totiž používá stejný engine jako RPG ArcaniA: Gothic 4 a grafika vypadá na pohled opravdu skvěle.
Bloom Effects
Bloom neboli efekt přesvícení se vyskytuje v drtivé většině her, jeho vliv je dobře vidět na uskladněném kamení. Výkon po snížení vzrostl jen o jediný snímek za sekundu.
Tone Mapping
Vypnutí Tone Mapping mírně změní barevné ladění hry, rozdílů si však na první pohled stěží všimnete. Vliv na výkon jsem nenaměřil.
Depth of Field Effect
Depth of Field (efekt hloubky) je přítomen také ve většině her a měl by rozmazat objekty v jiné hloubce, než kam máte právě zaostřeno. Ve Strongholdu jsem si ale rozdílů nevšiml a nenaměřil jsem ani rozdílný výkon.