Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice

Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

8. 11. 2011 03:00 15

Seznam kapitol

1. Něco z historie série Stronghold  2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Třetí Stronghold se měl po několika neúspěšných pokračováních stát hitem a návratem série ke kořenům. Hra je však plná bugů a výsledek je značně rozporuplný. Co se povedlo, je alespoň technická stránka hry – Stronghold 3 totiž používá stejný engine jako RPG ArcaniA: Gothic 4 a grafika vypadá na pohled opravdu skvěle.

Reklama

Bloom Effects

 Bloom Effects High Quality/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Bloom Effects High Quality/Off

Bloom neboli efekt přesvícení se vyskytuje v drtivé většině her, jeho vliv je dobře vidět na uskladněném kamení. Výkon po snížení vzrostl jen o jediný snímek za sekundu.

Tone Mapping

 Tone Mapping On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Tone Mapping On/Off

Vypnutí Tone Mapping mírně změní barevné ladění hry, rozdílů si však na první pohled stěží všimnete. Vliv na výkon jsem nenaměřil.

Depth of Field Effect

 Depth of Field Effect On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Depth of Field Effect On/Off

Depth of Field (efekt hloubky) je přítomen také ve většině her a měl by rozmazat objekty v jiné hloubce, než kam máte právě zaostřeno. Ve Strongholdu jsem si ale rozdílů nevšiml a nenaměřil jsem ani rozdílný výkon.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama