Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice

Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

8. 11. 2011 03:00 15

Seznam kapitol

1. Něco z historie série Stronghold  2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Třetí Stronghold se měl po několika neúspěšných pokračováních stát hitem a návratem série ke kořenům. Hra je však plná bugů a výsledek je značně rozporuplný. Co se povedlo, je alespoň technická stránka hry – Stronghold 3 totiž používá stejný engine jako RPG ArcaniA: Gothic 4 a grafika vypadá na pohled opravdu skvěle.

Reklama
Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou vysoké, o nárocích na výkon procesoru platí pravý opak a test s GeForce GTX 580 v rozlišení 1280 × 1024 px je jasným důkazem. I levný dvoujádrový procesor AMD Phenom II X2 bohatě stačí k dosažení frameratu okolo sta snímků za sekundu, limitující prvek tedy hledejte především ve své grafické kartě.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama