Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice

Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

8. 11. 2011 03:00 15

Seznam kapitol

1. Něco z historie série Stronghold  2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Třetí Stronghold se měl po několika neúspěšných pokračováních stát hitem a návratem série ke kořenům. Hra je však plná bugů a výsledek je značně rozporuplný. Co se povedlo, je alespoň technická stránka hry – Stronghold 3 totiž používá stejný engine jako RPG ArcaniA: Gothic 4 a grafika vypadá na pohled opravdu skvěle.

Reklama
Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud zapnete vyhlazování hran (post processing, klasické vyhlazování engine bohužel nepodporuje), jsou nároky na výkon grafické karty ještě o něco vyšší. Nad 30 fps jsem se v tomto režimu dostal jen s nejvýkonnějšími kartami jako je Radeon HD 6870, 5870 a podobně. V nejvyšším testovaném rozlišení 1920 × 1200 px pak tšsně pod hranicí třiceti snímků za sekundu skončil i nejvýkonnější AMD Radeon HD 6970.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama