Heroes VI — překvapivě pěkná tahová strategie
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Heroes VI — překvapivě pěkná tahová strategie

Heroes VI — překvapivě pěkná tahová strategie | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 11. 2011 03:00 18

Seznam kapitol

1. Starý, ale pěkný engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru I
6. Vliv nastavení na hru II 7. Galerie in game screenshotů 8. Výběr recenzí herních magazínů 9. Závěr

Tahová strategie pravděpodobně nepatří do skupiny her, od kterých byste čekali povedenou vizuální stránku. Zvláště, když je postavena na sedm let starém enginu. O to větší překvapení připravilo pokračování Heroes of Might and Magic VI. Revoluce to sice není, vizuální stránka hry je ale nadprůměrná.

Reklama

Environment Quality

 Environment Quality High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Environment Quality High / Low

Snížení Environment Quality ze scény odstraní některé minoritní objekty jako trávy, kytky, křoví a podobně. Výkon se po snížení nezměnil.

Vegetation Animation

 Vegetation Animation On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Vegetation Animation On / Off

Dalším nastavením je animace vegetace. Pokud ji vypnete, přestanou se stromy a de facto všechny objekty pohybovat ve větru a hra působí příliš staticky. Snížení ale přineslo nárůst výkonu z 27 na 30 fps.

Shadow Quality

 Shadow Quality High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Quality High / Low

Posledním nastavením je kvalita stínů. V nejvyšším nastavením jsou stíny dynamické a detailní, po snížení se ale razantně sníží jejich kvalita a objeví se v nich hrubý a nevzhledný rastr (na rozdíl od mnoha jiných her však stíny úplně nezmizí). Snížení má ale příjemný vliv na výkon, framerate poskočil z 34 na 39 fps.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly v minimálním a maximálním nastavení grafiky jsou patrné na celé scéně a týkají se zejména rozlišení textur, kvality nasvícení, detailnosti stínů a v pohybu také chybějících animací vegetace. Na druhou stranu ani na nejnižší nastavení nevypadají Heroes VI vyloženě špatně a nárůst výkonu přitom není zanedbatelný. S GeForce GTS 450 v rozlišení 1920 × 1200 px poskočil výkon z 33 na 58 fps u první scény a z 32 na 62 fps u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama