Driver: San Francisco — luxusní závody s nulovými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Driver: San Francisco — luxusní závody s nulovými nároky

Driver: San Francisco — luxusní závody s nulovými nároky | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

7. 10. 2011 03:00 44

Seznam kapitol

1. Vlastní konzolový engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru 7. Galerie in game screenshotů 8. Výběr recenzí herních magazínů 9. Závěr

Po několika letech jsme se dočkali dalšího pokračování série Driver. Vývojářům se k velkému překvapení úspěšně podařilo vzkřísit téměř mrtvou sérii. Na mušku jsme si proto vzali hru i my a udělali její technologický rozbor. Vizuální stránka hry sice na jednu stranu nenadchne, špatná však také není a hardwarové nároky? Ty jsou téměř nulové.

Reklama
Driver: San Francisco — luxusní závody s nulovými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud máte doma opravdu starou grafickou kartu a na nejvyšší detaily vám Driver neběží plynule, jednoznačně doporučuji snižovat rozlišení a vypnout vyhlazování hran. Kromě těchto dvou položek je totiž v nastavení grafiky už jen jedna jediná položka s názvem Graphics Quality sloužící pro změnu samotných detailů. Její vliv na výkon jsem vyzkoušel s GeForce GT 4400 v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém vyhlazování hran.

Graphics Quality

 Graphics Quality High / Low (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Graphics Quality High / Low (pro zvětšení klikněte)

 Graphics Quality High / Low (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Graphics Quality High / Low (pro zvětšení klikněte)

Ačkoli je nastavení detailů jen jedno jediné a pro jeho změnu je nutné hru restartovat, jsou rozdíly mezi nastavením High a Low nulové, opravdu jsem si nevšiml žádných odlišností (jinými slovy je nulový rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky). Framerate se dle očekávání také vůbec nepohnul a celá situace mimo jiné svědčí o tom, kolik práce si vývojáři dali s PC konverzí hry. Současně se však nabízí i otázka, zda je de facto úplně chybějící nastavení detailů takový problém, když na „maximální“ nastavení Driver plynule běží prakticky na jakékoli grafické kartě.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama