Driver: San Francisco — luxusní závody s nulovými nároky | Kapitola 6
Seznam kapitol
Po několika letech jsme se dočkali dalšího pokračování série Driver. Vývojářům se k velkému překvapení úspěšně podařilo vzkřísit téměř mrtvou sérii. Na mušku jsme si proto vzali hru i my a udělali její technologický rozbor. Vizuální stránka hry sice na jednu stranu nenadchne, špatná však také není a hardwarové nároky? Ty jsou téměř nulové.
Pokud máte doma opravdu starou grafickou kartu a na nejvyšší detaily vám Driver neběží plynule, jednoznačně doporučuji snižovat rozlišení a vypnout vyhlazování hran. Kromě těchto dvou položek je totiž v nastavení grafiky už jen jedna jediná položka s názvem Graphics Quality sloužící pro změnu samotných detailů. Její vliv na výkon jsem vyzkoušel s GeForce GT 4400 v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém vyhlazování hran.
Graphics Quality
Ačkoli je nastavení detailů jen jedno jediné a pro jeho změnu je nutné hru restartovat, jsou rozdíly mezi nastavením High a Low nulové, opravdu jsem si nevšiml žádných odlišností (jinými slovy je nulový rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky). Framerate se dle očekávání také vůbec nepohnul a celá situace mimo jiné svědčí o tom, kolik práce si vývojáři dali s PC konverzí hry. Současně se však nabízí i otázka, zda je de facto úplně chybějící nastavení detailů takový problém, když na „maximální“ nastavení Driver plynule běží prakticky na jakékoli grafické kartě.