Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 9. 2011 03:00 49

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 s mnoha rozšířeními 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.

Reklama

Light Shafts

 Light Shafts On/Of
i Zdroj: PCTuning.cz
Light Shafts On/Of

Nastavení Light Shaft vypne efekt slunečních paprsků, který ve hře vypadá výborně. Výkon po snížení poskočil o jeden snímek za sekundu.

Ambient Occlusion

 Ambient Occlusion On/Of
i Zdroj: PCTuning.cz
Ambient Occlusion On/Of

Obligátní Ambient Occlusion na scénu přidává množství minoritních stínů. Po vypnutí vzrostla rychlost renderování z 30 na 34 fps.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Položek s nastavením grafiky je v Red Orchestře 2 opravdu hodně a v součtu je dopad na kvalitu i výkon obrovský. Rozdíly v grafice jsou patrné úplně všude od rozlišení textur přes stíny až po chybějící vegetaci. Po snížení všech detailů na minimum tak s Radeonem HD 5770 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním vzrostl výkon z 26 na 59 fps u první scény a z 27 na 65 fps u scény druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama