Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost | Kapitola 9
Seznam kapitol
Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.
Light Shafts
Nastavení Light Shaft vypne efekt slunečních paprsků, který ve hře vypadá výborně. Výkon po snížení poskočil o jeden snímek za sekundu.
Ambient Occlusion
Obligátní Ambient Occlusion na scénu přidává množství minoritních stínů. Po vypnutí vzrostla rychlost renderování z 30 na 34 fps.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Položek s nastavením grafiky je v Red Orchestře 2 opravdu hodně a v součtu je dopad na kvalitu i výkon obrovský. Rozdíly v grafice jsou patrné úplně všude od rozlišení textur přes stíny až po chybějící vegetaci. Po snížení všech detailů na minimum tak s Radeonem HD 5770 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním vzrostl výkon z 26 na 59 fps u první scény a z 27 na 65 fps u scény druhé.