Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.9.2011
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.


Foliage Quality

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Foliage Quality High/Low

Foliage Quality ze scény odstraní některé nejnižší trávy. Výkon se ale nezměnil.

Occlusion Quality

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Occlusion Quality High/Normal

Vizuálních rozdílů po snížení nastavení Occlusion Quality jsem si nevšiml, výkon však vzrostl o dva snímky za sekundu.

Bloom

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Bloom On/Of

Dalším efektem je Bloom, který ovlivňuje přesvětlení (blízká zeď a okna budovy v dálce). Vypnutí však přineslo zisk jen jednoho snímku za sekundu navíc.

Motion Blur

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Motion Blur On/Of

Motion Blur neboli rozmazání obrazu při rychlém pohybu. Vypnutí přineslo zrychlení renderování o 2 fps.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
42 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.