Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 9. 2011 03:00 49

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 s mnoha rozšířeními 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.

Reklama

Foliage Quality

 Foliage Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Foliage Quality High/Low

Foliage Quality ze scény odstraní některé nejnižší trávy. Výkon se ale nezměnil.

Occlusion Quality

 Occlusion Quality High/Normal
i Zdroj: PCTuning.cz
Occlusion Quality High/Normal

Vizuálních rozdílů po snížení nastavení Occlusion Quality jsem si nevšiml, výkon však vzrostl o dva snímky za sekundu.

Bloom

 Bloom On/Of
i Zdroj: PCTuning.cz
Bloom On/Of

Dalším efektem je Bloom, který ovlivňuje přesvětlení (blízká zeď a okna budovy v dálce). Vypnutí však přineslo zisk jen jednoho snímku za sekundu navíc.

Motion Blur

 Motion Blur On/Of
i Zdroj: PCTuning.cz
Motion Blur On/Of

Motion Blur neboli rozmazání obrazu při rychlém pohybu. Vypnutí přineslo zrychlení renderování o 2 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama